Bussen naar STN

rinze

New member
Uit goed betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat de BUS begin volgend jaar naar STN komt....Dat zou toch mooi zijn.....


Bounty, ik zat net even op pprune het gezeik met Ryan te lezen. Je weet dat we bij ezy een recommendation scheme voor vrienden hebben dus...... mag je volgend jaar ook op de bus...

mzzl
 
Yo Rinze, ik heb je toch vorige week het verschil laten zien tussen een airbus piloot en een boeing piloot :D

Maar, ben idd even benieuwd hoe de zaken zich hier gaan ontwikkelen. Ik ga zo even op pprune kijken.

"de" meeting is morgen, ik zag max westerman al rondlopen.

C U
 
Als Ezy vlieger uit LTN wil ik wel ff horen welke betrouwbare bron je daar voor hebt (ruwe omschrijving mag :).
Anders wordt het eens tijd om al vroeg een base change aan te gaan vragen! Kom maar op met die Bus
 
Vele bronnen. Oa trainers, technical pilot, FLS enz

Maar je weet hoe het gaat....plannen kunnen altijd nog veranderen. We hebben een tekort aan vliegers in STN dus een transfer moet geen probleem zijn. Tenslotten is STN veel gezelliger dan LTN met onze groep van 25 nederlanders
 
he erik,

Ze kunnen zeggen over ryanair wat ze willen, maar die gratis pints smaakte heerlijk in het hilton....

mzzl
 
tja, kreeg ik ineens een uitnodiging om een ryanair meeting te vullen.....
Anyway Bounty, je weet: de aanbieding staat! Rinze en ik halen je graag naar de overkant.

(Overigens hoorde ik dat het zou gaan om 4 bussen, en wel in April.)
 
Hoorde gisteren uit betrouwdbare bron dat de Bus misschien nog wel sneller komt.
N.l.: De eerste cabin crews hebben al een oproep gehad voor de bus-cursus in september....
 
Oorspronkelijk gepost door Cb
tja, kreeg ik ineens een uitnodiging om een ryanair meeting te vullen.....

Die meeting hebben we maar even geskipd ! Toch alleen maar bullshit !! We zijn alleen naar de after party gegaan ;) Kon alleen nog maar op kamernr besteld worden dus hebben we de baas maar even een leuke rekening bezorgd :grijns:
 
Back
Top