Brussel?

Cb

New member
Gossip, gossip, gossip,:radar:

Easy zou aan het praten zijn met Brussel over een basis...

Je zal maar net Dortmunt of Parijs hebben aangenomen.:D
 
Gutenmorgen Cb,

Wie gehts?? Ja ik moet alvast een beetje oefenen begrijp je.. :D

Brussel roddel doet hier in LGW ook de ronde. Alleen als deze er komt zal dat denk ik niet voor april 2005 zijn. En aangezien je als je van basis veranderd na 6 maanden alweer mag transferen zal het voor de Parijs en Dortmund mannen niet veel uitmaken.

Ik weet niet hoeveel bussen we dit jaar nog krijgen maar we hebben er nu 11 op LGW, vanaf morgen 3 in Berlijn en we beginnen op 13 july met de eerste in DTM waar er daarna nog 3 bijkomen voor het einde van het jaar. En zoals je weet, vanaf 9 december gaan ze de Parijs basis omtoveren in een volledige airbus basis. Dus ik zou persoonlijk niet weten hoe ze de Brussel basis anders voor april 2005 zouden kunnen opstarten. Tenzij er natuurlijk 737-ens worden gestationeerd.

Anyway......een betere roddel voor ons vind ik de Amsterdam basis......deze is weer even nieuw leven ingeblazen aangezien AMS van plan zou zijn een low-cost terminal te gaan bouwen (dus zonder jet-bridges, eigen check-in, etc) welke eind 2005 klaar zou moeten zijn.

Groeten daar en trouwens nog gefeliciteerd met jullie huis ;)

Bo :D
 
Zie het verschil niet. Afstand tot A,dam bijna het zelfde, of dacht jij
misschien dat je het met de nederlandse taal daar wel zou redden .Hoop dat je frans in je vakken pakket hebt:D
 
Ik denk dat het voor de belgen in parijs lastig gaat worden naar de eventuele brussel base te gaan. Dan is ineens de hele parijs base leeg, denk niet dat ze daar blij mee zijn en aangezien er niet veel piloten staan te springen naar parijs te gaan...

He BO, wanneer zit jij in Dortmund? Andre en ik zijn ook al even wezen kijken. Zieter wel leuk uit, maar of het beter is dan UK...ik weet het niet. Ben een beetje bang dat als die drie kisten afgeleverd zijn de doorgroei een beetje vast zit of denk je daar anders over?

Mzzl
 
Hé Bo-sic T,

Alles Guht ja. Mazzeltje voor je, ik ben vandaag nog even in München geweest dus ik heb mijn Duits weer even kunnen oppoetsen.
Huissie goed, als Rinze morgen nog komt...:D

Erg interessante roddel dat AMS. Verder snap ik dat hele DTM verhaal nog niet zo:
*stn-ams: Easy
*stn-rtm: Basiq
*stn-ein: Ryan

Weet niet waar eenieder heen moet, maar het blijft voor mij de beste basis van het Easy network (tot BRU of AMS natuurlijk).

Mocht er nog meer opduiken in het roddelcircuit: Knal het erop!

Hebben jullie trouwens al je nieuwe Easy- emailadres geprobeerd?

Greetz.
73_73.gif
 
Rinze,

DTM vanaf 13 july. Was van de week aan het nightstoppen in Berlijn waar de base-captain (zelfde als voor DTM) ons al vertelde dat DTM ver boven verwachting verkoopt. 95000 stoelen verkocht en nog 5 weken voor de eerste vlucht. De nieuwe route launches zijn zelfs naar voren gehaald due to high demand. (zie inside....)
Er staat in de planning 6 kisten in DTM voor eind 2004.

Dit kan natuurlijk veranderen als er plots opeens nog een nieuwe basis bij komt. :D
DTM kontrakt aantrekkelijk. Huur is ongeveer 800 euro voor luxe 3 slaapkamer huis. 2 uur van AMS, voor kist 1 zijn er 15 piloten....2 duitsers de rest ken je allemaal....NL-ers en Belgen.

De vroegste vlucht is een 0610 dep. en de laatste land om 21:50 local. DTM airport is dicht tussen 22:00 en 06:00 !!


Whoop Whoop,

Alles goed? Mag ik je lijstje een beetje aanpassen.....

Budapest (bijna zeker)
Kopenhagen
Praag
Malaga


Groeten

Bo :D
 
En wat dan als je met de laatste vlucht 10 min vertraging hebt? Bij AMS kon je dan nog voor veel geld alsnog landen.... Maar als het dicht is?
 
Ja das een goeie vraag, weet niet precies hoe ze dat gaan regelen met die sluitingstijden.
Dus zo'n beetje alle NL'ers gaan naar of SXF of DTM begrijp ik..
Waar gaan jullie belasting betalen, zou namelijk nog steeds in aanmerking komen voor belastingaftrek in Holland....Mocht zelf niet naar DTM vanwege schandelijk tekort aan FO's op LTN.


En de edit knop is voor:

Prima Bo alles goed hier hoor, gelukkig schijnt de zon een keer in LTN, zie je ook niet elke dag :1855:
 
DTM kontrakt is engelse ponden en engelse tax :D :D
In feite houden we het LGW kontrakt.

Even een correctie op vorige post....airport open van 06:00 t/m 23:00 Local. We hebben dus in feite een uur speling...anders wordt het denk ik DUS of Duisburg....I guess :confused:

Gister is de base-coordinator op LGW gespot...... " expect between 3 and 4 new bases to be announced within a year.."



Groeten

Bo :D
 
Heren, dat is goed nieuws van die nieuwe bases. Na regen komt zonneschijn dus een base in de zon in niet verkeerd. Ik heb al een spaanse vlag op mijn auto en om mijn nek en in de crewroom spreek ik alleen maar spaans. Misschien dat ze de boodschap begrijpen....

Budapest is ook niet verkeerd hoor. Zeker niet met je engelse salaris....Daar kun je dan heel riant leven als je weet dat de gem winkelbediende daar 250 euro verdiend

Kijk CB, als je daar een huis koopt hoef je niet zelf te klussen of hulp van je vrienden te vragen...Daar huur je dan iemand voor in haha. Waarschijlijk trakteert ie je alleen niet op een lekkere bbq na afloop...

Opschieten bij de IKea want ben al uren wakker en heb mijn kluskleding al aan!
 
Back
Top