British Airways Sponsorship Scheme

Buzzer

New member
Zie hier: http://www.bafuturepilot.com/

Financieel waarschijnlijk iets anders dan sommige andere sponsorship schemes. Hier moet je het bedrag (£84k) als een bond neerleggen en krijg je het over je eerste 7 jaar terugbetaald. Als je geen £84k bij elkaar kan krihgen kan BA (onder voorwaarden ) als guarentor optreden.

P.s. Het opent in de nabije toekomst (gerucht is volgende week)
 
Een uitstekende mogelijkheid voor de aspiranten!

Complimenten voor BA. Een mooie tegenhanger voor alle P2F en Stella-isque BS die de hedendaagse luchtvaartsector teistert. Selectie op basis van competentie en intelligentie,
niet op €€.

Hopelijk zullen meerdere Legacy carriers volgen.

Aspiranten aller landen verenigt u! :biertje::biertje:

NB
 
Majors dan..... en van mij mogen Easy en FR daar dan wat dit betreft ook onder vallen.


Leeftijd 18-55 jaar..
Bij BA ga je op dit moment met 65 met pensioen dus dan kan je nog net even 10 jaar meepakken. Speciaal voor de 55 jarige die altijd al heeft willen vliegen maar waar het er nooit van gekomen is :)

Zonder gekheid, een ieder die op dit moment aan een vliegopleiding wil gaan beginnen zou gek zijn als hij/zij hier niet serieus naar gaat kijken (of een andere sponsorship uiteraard).
 
Hopelijk zal deze scheme er nog enkele jaren zijn, als ik naar de toelatingseisen kijk vrees ik ergens dat ik niet echt kwalificeer qua schoolvereisten. Is op dit moment een beetje moeilijk om te vergelijken met onze diplomas dus heel zeker ben ik het nog niet maar ik vrees er wel een beetje voor.
 
Ze hebben er zelfs een mooie video bij gemaakt:

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=8YDisvgzzLo&feature=player_embedded[/YOUTUBE]
 
Hoe komt het toch dat een gesettelde maatschappij als BA, in deze tijd, opeens zo desperate is voor zo'n groot aantal nieuwe vliegers?
 
24 * 787
12 * A380
6* 777-300

Gaan geleverd worden de komende jaren en een deel is uitbreiding.
 
Hoe komt het toch dat een gesettelde maatschappij als BA, in deze tijd, opeens zo desperate is voor zo'n groot aantal nieuwe vliegers?

En als dat zo is waarom dan alleen BA... zullen er meer maatschappijen volgen?
 
You’ll need seven GCSEs at grade C or above (with Bs in English, Maths and a Science subject) plus three A-Levels, at grade BBC or above (General Studies excluded). If you don’t have the GCSE/A-Levels (or equivalents) that we’re looking for, but hold an Honours degree at 2:1 or above, we would be very happy to use that as evidence of your academic achievement. If you do meet the minimum GCSE/A-Level requirements, and you are a university graduate, there is no minimum degree class required.

Nu heb ik weinig verstand van het Engelse schoolsysteem, maar is er hier iemand die weet waar dit mee te vergelijken valt? Is bijv. een Atheneum diploma met voldoendes voor béta vakken en Engels voldoende? Of zijn daar ook nog eisen voor bepaalde minimum cijfers? Ik heb trouwens LPE-5, misschien dat dat ook meetelt....:grijns:
 
Okee,

Je kunt dus kiezen tussen FTE, OAA en CTC. Valt hier iets zinnings over te zeggen of zal het allemaal op hetzelfde uitkomen(Excl. plaats van training) ?
 
Nu heb ik weinig verstand van het Engelse schoolsysteem, maar is er hier iemand die weet waar dit mee te vergelijken valt? Is bijv. een Atheneum diploma met voldoendes voor béta vakken en Engels voldoende? Of zijn daar ook nog eisen voor bepaalde minimum cijfers? Ik heb trouwens LPE-5, misschien dat dat ook meetelt....:grijns:

Ik denk dat dit idd neerkomt op VWO met een voldoende voor engels, wis en natuurkunde.
Als je afgestudeerd bent aan de universiteit is het ook goed.
Ik weet niet wat een Honours dergree is.

e kunt dus kiezen tussen FTE, OAA en CTC. Valt hier iets zinnings over te zeggen of zal het allemaal op hetzelfde uitkomen(Excl. plaats van training) ?

Ze zullen je allemaal hetzelfde papiertje opleveren en icm het BA scheme een plaatsje voorin een BA toestel opleveren. Voor de onderlinge verschillen kun je misschien het beste de betreffende websites doorspitten.
 
Ik denk dat dit idd neerkomt op VWO met een voldoende voor engels, wis en natuurkunde.
Als je afgestudeerd bent aan de universiteit is het ook goed.
Ik weet niet wat een Honours dergree is.

Staat er niet op de website: voor de vakken wiskunde, engels en een wetenschappelijk vak, B-levels? Ik ben het niet zeker maar komt dit niet overeen met een minimum van 7/10 voor deze vakken?
 
Back
Top