Bose A20 en E-jets

Hallo Allen,

Mijn BoseX is gejat, gelukkig een verzekerings verhaal geworden maar nu zit ik toch naar die A20 te kijken.

Nu ga ik ook in het nieuwe jaar Embraertjes rond fladderen. Mijn BoseX werkte perfect op de
ERJ145 en DHC8D maar heeft iemand A20 ervaring op 175/195?

Thanks!



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Komt de E-jet series tegenwoordig niet standaard met noise cancelling headsets uit de fabriek rollen in tegenstelling tot de kleinere familie leden? Welke gecertificeerd zijn door luchtvaartauthoriteiten en dus niet mogen worden vervangen door eigen headsets..of loop ik nu iets teveel vooruit
 
Bij ons zitten er standaard open (dus niet volledige schelpen) ANR Sennheisers bij de E190's. Een volledig dichte headset lijkt mij sowieso overkill. Voor op de kleine gebakjes gebruik ik mijn eigen ANR Lightspeed Zulu. Veel beter, comfortabeler, met meer features en goedkoper dan de BoseX die ik op de F50 gebruikte (paste m'n oren niet eens in).
 
Ja, ok hier zitten er ook ANR senheisertjes op. en ok we hebben wel alcohol wipes, er zijn wat zweterige collega's waar ik liever niet oorsmeer mee uitwissel ;) en ik wil gewoon een tune luisteren als er niks op The ADF te vinden is.

Wat betreft certificering, zolang de headset een TSO heeft (en dat heeft bose en Lightspeed niet) is het goed.

Maar zijn er collega's die een A20 hebben op de Embrio?




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Wij hebben tevens een lade vol met oorkussens, mike condooms en wipes, dus zie het probleem niet. Helemaal niemand in de divisie die een eigen headset meeneemt in ieder geval. De lightspeed zulu had als eerste bluetooth zodat je heerlijk muziek kan luisteren (ook met front row center surround mode) met automatische volume terugregeling als er iets over intercom of comm klinkt. Maar dan nog lijkt een full ear headset mij overkill, zonde van dat extra gewicht op je kop als je dat niet nodig hebt. Je hebt ook kitjes die je tussen de standaard headset kan pluggen om wat andere audio bronnen te kunnen beluisteren geloof ik. Ook wel eens een inplug voor het observer panel gezien, meer wegen naar Rome zeg maar.
 
Hi Nosig!
Thanks, kijk jij werkt bij een proper airline ;) Maar ik ga ieder geval de lijn op en kijk het even aan.

Cheerio


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Enige probleem met de Bose A-20 is de vrij korte kabel. Ik heb een verleng kabel erbij gekocht.
 
Back
Top