BonairExel

PH-JPC

New member
Zijn er mensen die bij deze maatschappij vliegen? Is de selectie hetzelfde als bij de andere Exel's?
Alle info is welkom.

AUB geen discussies over wel/niet betalen voor Ratings, die voeren we ergens anders al.
 
ja, die ken ik al wel.
Maar ik bedoelde meer informatie van intern. Is de selectie hetzelfde? Hoeveel uur vlieg je per jaar ongeveer, wat voor rooster etc.
 
Re: BonairExel

PH-JPC said:
Zijn er mensen die bij deze maatschappij vliegen? Is de selectie hetzelfde als bij de andere Exel's?
Alle info is welkom.

Hallo,

Selectie begint bij Air Exel (ik neem aan dat je daar wel wat info over hebt, zo niet PM!), tenzij je een dikke zonnenbank thuis hebt staan die nog wat overuren aan kan.. én een extra paspoortje :cool:

Vne
 
Hee gast,

nou voor wat betreft de aanname bij bonairexel. De aanname is hetzelfde, je hebt gewoon gesprek in maastricht (hoewel ik ook een verhaal ken van iemand die in bonaire op vakantie was en daar gesprek heeft gehad) vervolgens psycho in maarssen en dan waarschijnlijk grading bij EPST. Voorheen deden ze het ook op de ffs in maastricht op de ATR. Geloof wel dat ze voorkeur hebben voor mensen met een buitenlands paspoort. Zonnebank doet goed voor selectie!!!

Groundschool is op maastricht en type op ffs in maastricht of toulouse. Remember to keep je ifr up to date want vliegers in de caraiben moeten weleens terugkomen om weer een ils leren te schieten. bon chance
 
Volgens mij ben ik die gast waar rigid2000 het over heeft...

Laat me weten als je nog meer vragen hebt over BE.
 
Ha Tango, ik heb je geloof ik al wel een PM gestuurd. Maar kan je me nog wat info geven?

Wat voor routes vliegen ze bv met de verschillende kisten? Hoeveel uur vlieg je per.... jaar/maand....ongeveer.

Thnx PH
 
Back
Top