TheSkyIsNoLimit Member Apr 12, 2015 #1 Wie kan me helpen? Ik heb Japans ATPL met 767, wil dit op m'n EASA (UK) papiertje! Dank jullie wel!
D D´n daldeër New member Apr 13, 2015 #2 500 uur op type, dan een EASA skilltest doen (dus EASA certified simulator en EASA TRE) via een ATO.
TheSkyIsNoLimit Member Apr 13, 2015 #3 daar was ik al vanop de hoogte, dank u wel. Ik zoek de juiste mensen binnen dit forum die zin hebben mij te helpen na de zomer. ;-)
daar was ik al vanop de hoogte, dank u wel. Ik zoek de juiste mensen binnen dit forum die zin hebben mij te helpen na de zomer. ;-)
D D´n daldeër New member Apr 13, 2015 #4 In Nederland vrees ik dat je uitsluitend terecht kunt bij FSC omdat dat de enige 76 ATO is. Zie: http://www.ilent.nl/Images/Overzicht Approved Training Organisations 24-02-2015_tcm334-363581.pdf
In Nederland vrees ik dat je uitsluitend terecht kunt bij FSC omdat dat de enige 76 ATO is. Zie: http://www.ilent.nl/Images/Overzicht Approved Training Organisations 24-02-2015_tcm334-363581.pdf
Basic T New member Apr 13, 2015 #6 Mocht je nog iemand zoeken, ik kan je wel helpen aan een TRI/TRE 767 voor je icm voordelige sim uren bij FSC. groet
Mocht je nog iemand zoeken, ik kan je wel helpen aan een TRI/TRE 767 voor je icm voordelige sim uren bij FSC. groet
19 of 77 Active member Apr 15, 2015 #7 You may be able to transfer your rating directly on to your EASA Licence. Contact the UK CAA for the requirements/procedure. I have seen a link in the past so I know it can be done. I've transferred ratings from ICAO to JAA/EASA. Doing the company OCC course and LPC removed all restrictions. Saves you a lot of money as well.
You may be able to transfer your rating directly on to your EASA Licence. Contact the UK CAA for the requirements/procedure. I have seen a link in the past so I know it can be done. I've transferred ratings from ICAO to JAA/EASA. Doing the company OCC course and LPC removed all restrictions. Saves you a lot of money as well.