Cumulonimfiets
Member
Beste Airworkers,
Ik hoor de laatste dagen veel geruchten over dat de KLS failliet dreigt te gaan. Dit komt echter niet van officiële bronnen en ik ben dus benieuwd wat hier van waar is. Zoals we weten gaat een gerucht in luchtvaartland erg snel de ronde en klopt er vaak vrij weinig van.
Het verhaal wat ik gehoord heb (nogmaals, geen idee of het waar is) is dat de KLS sinds 2011 nog maar 60 studenten opleid in plaats van de oude 180. Dit waren orders van KLM. De KLS ging natuurlijk verlies draaien maar KLM zou er wel geld in steken. Nu wordt er beweerd dat Air France de stekker uit de KLS wilt trekken door er geen geld meer heen te sturen.
Heeft iemand enig idee of dit klopt (of dat het verhaal anders is)?
Danku!
Cumulonimfiets
Ik hoor de laatste dagen veel geruchten over dat de KLS failliet dreigt te gaan. Dit komt echter niet van officiële bronnen en ik ben dus benieuwd wat hier van waar is. Zoals we weten gaat een gerucht in luchtvaartland erg snel de ronde en klopt er vaak vrij weinig van.
Het verhaal wat ik gehoord heb (nogmaals, geen idee of het waar is) is dat de KLS sinds 2011 nog maar 60 studenten opleid in plaats van de oude 180. Dit waren orders van KLM. De KLS ging natuurlijk verlies draaien maar KLM zou er wel geld in steken. Nu wordt er beweerd dat Air France de stekker uit de KLS wilt trekken door er geen geld meer heen te sturen.
Heeft iemand enig idee of dit klopt (of dat het verhaal anders is)?
Danku!
Cumulonimfiets