Bijbaantjes

Q-nimbus

Active member
Hallo allemaal,

Ik heb vrije tijd te veel en geld te weinig :D. Wellicht weet iemand een leuk bijbaantje voor 1-2 dagen per week. Iemand ideeen?

gr

Q
 
Tja, voor de echt lucratieve dingen moet je natuurlijk in Midden en Zuid-Amerika zijn! (Seneca op treetop-level enzo...:grijns:)
 
Heb vroeger ook een periode taxi gereden 2 dagen in de week, hardstikke leuk heb je toch een heel klein beetje gevoel van vrijheid.
 
Heb net Maison Pretty Boy 2 uit de grond gestamp..
Loop as un dolluh.
 
-Eigen zaakje opzetten: " If you want to get rich, don't work for someone else. Work for yourself"
-FOREX (kost je veel tijd en als je het niet goed doet: veel geld)
-corporate pilot-parttime
 
Dank voor de reacties!

Iemand enig idee wat een taxichauffeur en/of directiechauffeur (je moet wel ambities hebben ;)) verdient?

En parttime corporate pilot, hoe word je dat in godsnaam?
 
En parttime corporate pilot, hoe word je dat in godsnaam?

Je begint bij Netjets ofzo, schaak een ouwe taart, en hop verder in het netwerk :grijns:.

Of stap binnen bij een prive corporate jet op een willekeurig veld en laat je kaartje.
 
Hey Q!

ik heb ook veel te veel tijd over! Laten we een zaak op zetten (net als al die marrokaantje... :D).
Ik heb vanaf nu nog 3 week vrij... dus nog tijd zat! :D

Of anders ons gewoon ff ergens klem zuipen ;)
 
......interview.

Zonder dollen, staat nog wel eens wat in Flight International mbt corporate pilots. Shell bv?
 
Laten we een zaak op zetten (net als al die marrokaantje... :D).

Er is ruimte op de markt, zag er vorige week nog wat met de handen op de motorkap staan op de grensovergang Kortrijk/Lille om 01:00 LT...:grijns:
 
Bij Shell vragen ze captains on type en wordt in eerste instantie geen parttime contract aangeboden. Bij Netjets worden helemaal geen parttime contracten aangeboden. Hoewel als je op het moment op de large cabin vloot zit, werk je idd parttime... (gemiddeld 10dg in de maand de overige stby thuis) :cool::yeehaa::biertje:

Waarom ga je niet de prostitutie in? Je bent onderhand gewend genaaid te worden door vreemden. Je bent groot en sterk genoeg om zelfstandig te opereren, en kan dus je eiguh zakie opzetten. Daarbij heb je ook nog het voordeel dat jij je werktijden bepaald. :grijns:

Grtz Mike5
 
Voor zover ik weet wordt bij de Klem vliegende bijbaantjes niet gewaardeerd, of ben ik verkeerd geinformeerd?

Mijn bijbaan; investeren in Bier. Kost me veel tijd en moeite en ik kan het mooi in mijn vrije tijd doen. Het enige rendement is momenteel helaas alleen een toename in taille :grijns:
 
Voor zover ik weet wordt bij de Klem vliegende bijbaantjes niet gewaardeerd, of ben ik verkeerd geinformeerd?

Stel je voor dat het niveau van de KLM-er aangetast wordt, door al die niet-klsers waar ze mee in aanraking komen :grijns:
 
Och god ja, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Laat Ype maar niet horen dan ik zweefvlieg, anders laat hij dat ook nog verbieden :biertje:
 
Back
Top