Biertje !?

Goed plan!!

Ff kijken op mn rooster...
ah... moet de 29e om 20.15 l meldenop Amsterdam, maar wie weet kan ik iets verzetten.

Als dat niet lukt kan ik in ieder geval even mijn gezicht laten zien!

:yeehaa:
 
Gozer ziek melden ! (lijkt me vrij duidelijk)
Kun je online trips traden ? probeer dat anders te regelen...

Anders moeten we voor die tijd maar ff wat gaan drinken, maar you do not wanna miss out buddy !
 
Beer, neem je je bank mee? dorint kunnen we niet betalen, dus kunnen we die bank van je voor de deur neer parkeren van het hotel, kunnen we daarop slapen :grijns:

Beer kan de bank niet eens meer betalen, dus leg mij maar gewoon op de stoep neer. :grijns:

Datum en tijd staat genoteerd. Ik ben erbij! :biertje:
 
FD

ik ben 's middags al off duty. Het probleem is de volgende ochtend sta ik weer stby! vanaf 4 uur.
Dus ik kan eeeeeeeehhhhhhhh tot 3.45 drinken toch? :grijns:
 
No worries buddy, het is altijd wel ergens 3:45 :grijns:

Kreeg overigens net de vraag van 2 mensen of mensen in opleiding ook welkom zijn...

Tuurlijk ! kan mij het nou schelen of je met je PPL bezig bent of een space shuttle command hebt!! als je je geroepen voelt om wat te komen drinken met een stel idioten kom je maar langs!
 
Last edited:
Hey FD, "see you in court"; ik heb een knallende koppijn na zo'n 30 pack budscheiters omgeschopt te hebben.

Ik dacht dat het "biertje" een opdracht was ipv. een uitnodiging!!

Two things there.....

1) What the heck is u doin' drinking w/o me?

2) What the F is wrong with ya drinking Budweiser in the first place buddy?
Either Coors light, Bluemoon or Euro beer for this guy.

I'll take a raincheck on ur court invite there. Got enough sh*t on my mind as it is.

Will be here in the old country for 2 weeks. I'll give ya a call when I get back to the Younaaidhetsteeds.

(new england pats sure as shit got lucky against the san diego chargers there buddy!)
 
Yooo

Dorint heeft leuke goede bar.

Za de 29e prima idee (even break van mijn CBT).

FD heb je sms ontvangen, maar stond even voor de klas...

Groeten Steef
 
Welke Dorint

Welke Dorint

Heren,

Welke Dorint hebben we het over? die op Schiphol OOST? met die leuke Sportsbar of een andere?

Die op Oost is de enige die ik op dit moment ken omdat ie naast mijn werk zit :)

Kan iemand me even een paar mobiele nummers PMen van andere deelnemers zodat ik ff kan bellen mocht ik het niet kunnen vinden?

Groeten

:radar: André :radar:
 
het zit vlak naast je werk.... en jij kan het misschien niet vinden??

ga je eerst wat moed in drinken voor je komt ofzo ? :grijns:
 
Hmmm...

Een bierfeest.. met een stelletje malloten.. errr.piloten. Sounds tempting.

En aangezien ook PPL-ers in opleiding "geaccepteerd" worden (ik neem aan geen ontgroeningen als: "oh A. ik heb mijn portefeuille in mijn toestel laten liggen.. pak jij hem effe, het is die blauwe 747") denk ik dat ik de 29e even langs kom.

Ik ga proberen het te regelen met OV, maar anders kom ik toch met le voiture of anders met le moto.

Gr.
Abrucx

P.s. als je mijn 06 nodig hebt, pm me maar.
 
Dorint

Dorint

Viper1983,

Hé Viper, het is namelijk zo dat er 2 Dorint hotels op SPL zijn, vandaar, heb ik net uitgezocht waar die 2e zit, hoor ik hier dat we naar degene gaan naast m'n werk :)

Nou ja, die ga ik dus wel vinden :D

Bijkomend voordeel, je zit er niet "kaal" te tanken want ze zorgen dat er ook Pinda's bij staan zodat je een vet laagje in je maag kan maken wat de opname van Alcohol in het bloed weer een beetje vertraagd en je daardoor iets meer innemen kan in een korte tijd :D.

Daarna zit je uiteraard zelf met de gebakken peren! Maar ja, dan heb je al betaald en sta je met een beetje pech je slaapkamer van een nieuwe laag "spachtelputs" :rolleyes: te voorzien in de nieuwe kleur "Pinda Dorint" :stapelge:

Ik hoop dat het een gezellige avond gaat worden en dat er veel Airworkers gaan komen, het is dan weliswaar niet officieel en kan het natuurlijk bij lange na niet tippen aan de BBQ, we kunnen er toch ons best voor doen om het een beetje te benaderen. (misschien een heel klein mini BBQtje meenemen zodat FD een klein beetje van de sfeer kan proeven?)

Groeten

:radar: André :radar:
 
we kunnen er toch ons best voor doen om het een beetje te benaderen. (misschien een heel klein mini BBQtje meenemen zodat FD een klein beetje van de sfeer kan proeven?)

Goed plan. We hebben Stevo de vleesverbrander er al bij, dus Diana... waar blijf je??? :D
 
Heeft iemand misschien een lijstje met de mensen die komen? Overigens weet ik het zelf nog niet due to een jarig familie lid. Hopelijk kom ik er onderuit :grijns:.
 
Lijstje:

- FD (anders was het ook zo saai)
- El Stevo
- Viper 1983
- PH-JPC
- André
- Surferboy
- Abrucx (?)
- Q-nimbus (moet gewoon komen ;))
- Beremans
 
Back
Top