Bellen vanuit Uk.

spatiebalk

New member
Heb zelf ook Skype uiteraard, maar wil nog wel is te wensen overlaten. En je bent afhankelijk van comp. Zoek meer naar oplossingen die je kan gebruiken voor een vaste of mobiele telefoon.

Cheers.
 
Of het het goedkoopst is weet ik niet, maar ik gebruik belkaarten die je bij de eerste de beste Indiaanse toko kunt kopen. 300 minuten voor 8 pond. (hoewel ik de minuten nooit heb nagemeten!)
 
Ik bel mobiel vanuit de UK naar een vaste lijn in NL met Mobile World (via the carphonehouse).
Naar NL vast: 7p (naar NL Mobiel 20p!!!) en circa zelfde voor rest van Europa (7p vast en 20p mobiel), VS/Canada 5p vast & mobiel, etc...

Prima deal om met een mobiel naar een vaste buitenlandse lijn te bellen...
 
FAO Marshall,
7p is vrij veel vooral vanaf mobiel. Met dat alpha telecom kan je vanaf je mobiel voor 1p naar NL (vast) bellen weet niet wat kosten voor mobiel naar mobiel zijn.
 
Ik gebruik sinds kort Voipbuster (.com), je belt naar nlse vaste nummers voor niets (tot 300 minuten per maand, daarna 1 €-cent per minuut).

In combinatie met een VOIP-router, zoals bijvoorbeeld een Fritz!Box kun je je normale telefoontoestel gebruiken.

Hiervoor gebruikte ik (en gebruik ik nog) Sipdiscount(.com). Daar heb ik ook een nederlands Voip-in nummer, zodat men mij in engeland ook op een nederlands nummer kan bereiken.

Bij Voipbuster heb je ook een lokaal inbelnummer voor je mobiel, en je kunt met je mobiel dus voor dezelfde kosten naar het buitenland bellen als vast, buiten de kosten van de mobiele telefoon. Heb je dikke belbundel is da geen probleem.

Het enige wat het 'kost' is dat je beltegoed aan moet houden.

Mobiele nummers in nederland kosten 25 €-cent excl btw (29 inclusief) per minuut.

Grtz,
H
 
Nog een Mobile World gebruiker hier. Werkt prima, goed netwerk etc etc. Gebruik het voor alle gesprekken in UK en naar NL; Gebeld worden uit NL op Vodafone Passport, kost je 1 euri per gesprek, de andere partij alleen Nederland mobiel.
 
Onetel was altijd mijn favoriet. 2p p/m, maar vooral interessant omdat je je mobiel eraan kunt koppellen. Dus ook vanaf je mobiel voor 2p naar nl!
 
MvvV...Happy met Mobile World? Ik vind het dus echt een RUK netwerk@#@$%@

Erg slecht bereik, wel goedkoop. Gebruik alleen om sms te versturen en te bellen in UK. Ontvangen vanuit NL idd ook op Vodafone Passport
 
TALK TALK RULES

TALK TALK RULES

Ik en mijn huisgenoot gebruiken al een half jaar Talk Talk... wij betalen £21 per maand en kunnen gratis bellen naar;

Nl, Canada, USA, Australia, France, Ireland Austria, Belgium, Germany, Italy, Luxembourg, New Zealand, Poland, Portugal, Spain (including Balearic Islands), Sweden Cyprus Czech Republic, Denmark, Finland, Greece, Hungary Estonia, Slovenia Latvia, Lithuania, Slovakia Malta. (Landlijnen dan, mobiel varieerd van 2 to 30p/min. licht eraan welk land, nl is 20p/min.)

En daarbij bellen wij gratis binnen UK naar landlijnen, en hebben wij gratis broadband met een snelheid van 8 meg. en een download limiet van 40 Gig p/maand.

Geen slechte deal zou ik zo zeggen.....

Cheerio

http://www.talktalk.co.uk/talktalk/servlet/gben-home-Home
 
Back
Top