Basis EIN

Goed nieuws. Als clublid op eheh zullen we wat vaker orbits moeten draaien op downwind, maar aan de andere kant biedt het meer perspectief voor de weekendjes weg ;-)

Ik wordt alleen niet goed van die negatieve opmerkingen onder het artikel van het ED.

Hopelijk biedt dit ook kansen voor lokale jongens en meisjes met een frozen ATPL.
 
Het gaat gezellig worden op EIN als ook Transavia daar op 1 april 2013 een basis begint met 3 vliegtuigen.
 
Het gaat gezellig worden op EIN als ook Transavia daar op 1 april 2013 een basis begint met 3 vliegtuigen.

Yep, en die hebben alle vroege en late slots al gevuldin 2013. Dus alleen nog ongunstige tijden over voor RYR. Alhoewel ,als je dan moet werken is het natuurlijk wel lekker als je niet te vroeg of te laat hoeft te beginnen/eindigen
 
Zolang de ochtend en avondvluchten in heel Nederland met zon 3000 naar beneden gaan, komen er steeds minder interessante FR slots....
Maar goed, het kan altijd.
 
Zolang de ochtend en avondvluchten in heel Nederland met zon 3000 naar beneden gaan, komen er steeds minder interessante FR slots....
Maar goed, het kan altijd.

Op Schiphol ja, als je naar het bericht op luchtvaartnieuws refereert. Eindhoven mag komend jaar zelfs iets groeien qua aantal vliegbewegingen.

@JIP:
Goede vraag, ben ik ook wel benieuwd naar..
 
Naar die copy-paste site refereer ik niet.
Naar mijn weten mogen de lsots op EIN wel toenemen, maar niet op de voor HV en FR zo belangrijke tijdstippen.....
 
De "lsots" voor belangrijke tijdstippen gaan komen. Onderhandelingen zijn in volle gang. Maar aangezien de lokale gemeente de bewoners rondom EIN steunt gaat dit làng duren.
 
Back
Top