Base Stansted

P

Pilotsince'99

Guest
Vandaag te horen gekregen van Easyjet dat mijn base Stansted wordt. Lopen hier nog mensen rond die ervaring hebben met Stansted. Is het een van de betere bases in London of kun je beter voor Gatwick bieden....;) Wat zijn jullie ervaringen en waar kun je het beste wonen?


cheerio,

PS'99
 
Ligt er aan wat je wilt. Van alle easy Londen bases is STN veruit het meest gewild. Erg leuke base. Veel Nederlanders en in Bishop's Stortford stuikel je over je collega's. Ben je alleen maar geinteresseerd om zo gemakkelijk mogelijk in NL te komen op je vrije dagen dan is LGW misschien een betere optie met meer vluchten naar AMS.
Grtz,
Vervlogen
 
Hey Vervlogen bedankt voor je reactie,

mijn interesse gaan uit naar af en toe over gaan Nederland maar ook zeker een sociaal leven opbouwen in Stansted. Ik heb van meer mensen gehoord dat Stansted een leuke base is. Zit jij ook in die hoek?

Cheerio,

PS' 99
 
Hoi,

STN is zeker de leukste base. Ik zit hier alweer bijna 6 jaar en zoals bounty het mooi omschreven heeft moet je dat lichamelijk als 12 jaar rekenen. :yeehaa:

Gatwick vind ik weinig aan omdat de mensen behoorlijk verspreid wonen en je na het parkeren van je wagen nog een heel stuk in de bus moet zitten. Dat schiet natuurlijk niet op. Ook is STN een beter veld om op te vliegen. Je hebt bijna geen wachttijden om op te stijgen. Ik denk dat STN ook bij verre de meeste nederlanders heeft want we zijn erg goed vertegenwoordigd bij easy en ryanair.

See you soon en wie weet vliegen we binnenkort samen.
 
Maar je krijgt zowiezo eerst Coopers End car park dus moet je als nog in de bus zitten.
Het is vrij frustrerend als je de bus tegenkomt als je aan komt rijden want dan weet je dus dat je weer 15 min moet wachten....
 
Hé Cloggy,

Nog geen spijt?

Inderdaad, Stanstill airport is de 'beste' keus voor een leuk sociaal leven gecombineerd met nederland travel: stn-ams met easy, stn-ein met ryan en als je echt héél desperate bent: stn-RTM met trans.

Maar als je daarintegen van skien. waterskien, zon en mooie vrouwen houdt, zou ik persoonlijk Milaan pakken...;)

Maar stansted is ook leuk ja. Is de brug al weer open?
 
Zou ik ook aan kunnen wennen... Heb je een telefoon nummer van ATC daar?

Zal eens vragen...

De vrouwen daar zijn inderdaad mooi maar zelfs brugman kan ze niet zo gek lullen dat ze met je uitgaan

Dan ben jij zeker Brugman aangezien jij nog al vaak in de brug kwam?

Hoe dan ook: Lee zijn teller tikt gestaag verder. Heeft ook een mooie bachelor pad te pakken aan het meer. Maar het kan dus wél.
 
Bedankt voor de berichten,

mijn brief voor de plaatsing van Stansted is vandaag op de post gegaan dus over een paar maandjes na mijn training komt er wederom een cloggy richting Stansted. Zal me deze komende weken even orienteren op wat woonruimte in die buurt. Als iemand nog iets heeft, of mensen kent in die omgeving met woonruimte ben ik altijd geiinteresseerd, liefst unfurnished. Ik zal terzijnertijd wel even laten weten wanneer ik er zit :biertje:

PS'99
 
Ik moet nog even 3 badkamers laten betegelen en dan het het paleis operationeel maar dat gaat hopelijk binnen twee weken gebeuren.

He CB, ik hoorde dat Lee lid is geworden van de Gym. Hij staat daar regelmatig ijzer te pompen om zijn torso te vergroten. IK kom binnenkort ff langs voor een ritje apperativo!

PK
 
Eerst in het grote Dunmow, toen een tijdje the UK verlaten nu in B'stortford maar ik zie dat The Bridge House niet in goede staat verkeerd... wat is er gebeurd?
 
Eerst in het grote Dunmow, toen een tijdje the UK verlaten nu in B'stortford maar ik zie dat The Bridge House niet in goede staat verkeerd... wat is er gebeurd?

Brand in de nacht van 16 op 17 mei, kortsluiting. Het schijnt dat ze in juni gaan beginnen met herbouwen. Moet in het najaar weer open zijn. We wachten het af.

C
 
Ik hoorde laatst dat het geen kortsluiting was. Een groep van 20 ieren waren eerst naar de indier geweest om hete Vindaloo curries te eten. Die hebben daar zo staan afschijten dat toen een onschuldig wijffie een peukie op wilde steken de hele boel explodeerde.
 
Heeft iemand btw. enig idee of je ook een auto in the UK kan kopen zonder dat je er ingeschreven staat?

Thanx
 
Back
Top