PH-JPC New member Jul 15, 2012 #1 Even een grapje tussendoor :yeehaa: [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=0bDOZooUUNE[/YOUTUBE]
shockcooling Member Jul 15, 2012 #2 Haha, geweldig !!! (zeker het stuk op 0:49 is herkenbaar in Bru) Bij Malaga mogen ze ook de ATIS aanpassen, laatst in de holding tot 2000ft, vervolgens uit de holding gevectored tot 35NM v/h veld !!!
Haha, geweldig !!! (zeker het stuk op 0:49 is herkenbaar in Bru) Bij Malaga mogen ze ook de ATIS aanpassen, laatst in de holding tot 2000ft, vervolgens uit de holding gevectored tot 35NM v/h veld !!!
D dash8pilot Member Jul 16, 2012 #3 Op 0:49? Zal wel door m'n English level 6 komen dat ik het niet versta inform aircraft type en ?????
PH-JPC New member Jul 16, 2012 #4 Volgens mij is de volledige zin 'Inform aircrafttype and received *atis*' waarbij halverwege de zin de nieuwe atis wordt begonnen. Mooiste vind ik 'Warning; controller on the job' :grijns:
Volgens mij is de volledige zin 'Inform aircrafttype and received *atis*' waarbij halverwege de zin de nieuwe atis wordt begonnen. Mooiste vind ik 'Warning; controller on the job' :grijns:
NazgulAir New member Jul 16, 2012 #5 haha, doet me denken aan de Shipping Forecast BBC Radio 4 Shipping Forecast. Dezelfde stem die ook de gewone Shipping Forecast deed. Dank je wel voor deze luchtvaart versie!
haha, doet me denken aan de Shipping Forecast BBC Radio 4 Shipping Forecast. Dezelfde stem die ook de gewone Shipping Forecast deed. Dank je wel voor deze luchtvaart versie!
zweuvert Member Jul 16, 2012 #6 :grijns: "Visibility. Well it is a lovely day but we give you the RVR anyway which is above 2000 metres. "
:grijns: "Visibility. Well it is a lovely day but we give you the RVR anyway which is above 2000 metres. "