BA wil VLM ?

Vandaar dat een van de toestellen "Trade wind" is genoemd.

Aandelen VLuM in de gaten houden.....



PS IC, moeten we nu naar LCY verhuizen?
 
Er moet niet staan BA wil VLM, BA heeft geen intresse in hen maar in de o zo peperdure slots.... op LCY

Dus met een omweg willen ze VLM wel maar dan wordt waarschijnlijk het gehele flightdeck vervangen, of wat rooskleuriger "omgeschoold" want BA heeft echt geen zin in F50..

Toevallig hé dat VLM een toestel aanschaft... dat nou net van waarde kan zijn en veel gebruikt is bij BA...

Lekker negatief... maar denk er maar eens over na... :kiss:
 
BA doet het idd voor de slots, er is totaal geen interesse in de mensen van VLM en het zal voor de VLM`ers ook nooit maar dan ook nooit een achterdeur naar BA zijn. BALPA staat het simpelweg niet toe dat mensen bij BA binnenkomen zonder de BA selectie te doen.

BA heeft in het verleden meerdere regionale dochters opgekocht en vervolgens afgestoten puur vanwege slots, of voor het afschrijven van schulden. Hierdoor zijn verschillende bedrijven ten onder gegaan, de recente verkoop van BA Connect aan FlyBe is een goed voorbeeld daarvan.

Waarom zou BA overigens VLM kopen als ze net zelf CitiFlyer hebben opgezet, het niet verkochte aftreksel van BA Connect, omdat ze toch graag in LCY wouden blijven? Ik denk dat ze het niet voor de toestellen hoeven te doen.......
 
Wist dat ik iets vergeten was, jullie vallen over details, exacte details zijn lastig te achterhalen....

Waarschijnlijk leasen ze die kist een (half) jaar kijken naar de uitkomst en dan zien we verder...

Maar als BA echt die slots (VLM) wil, dan is dat maar een detail...

Ik bedoelde te zeggen: BA wil VLM helemaal niet inlijven, het liefste geven ze een zak geld voor die slots en zeggen ze tegen VLM ga maar andere routes doen..

Want als ze VLM moeten overnemen, dan wordt dat een duur sociaal plannetje...

Sorry, maar je had/hebt gelijk...
 
Wat zijn er toch heel wat mensen op deze wereld die ooit een klap van zo'n fokker 50 prop op hun kop hebben gekregen!!
 
Back
Top