BA selectie

Vliegen op een oude gare BAC 1-11 waar zo'n beetje iedereen op faalt. Zelfs gasten die current A320 zijn.
Kosten besparing ook bij BA nu. Zou toch niet te moeilijk zijn een slotje hier en daar te vinden op een normale FFS
 
Ben op gesprek uitgenodigd, maar weet niet wat ik ervan kan verwachten. Any ideas?
Groetjes
Bedankt voor de info tot nu toe! Alle beetjes helpen!
 
Zelfs gasten die current A320 zijn.

Tja, dat vind ik minder vreemd dan gasten die current zijn op een niet-FBW toestel..... Zelf zou ik het flink wennen vinden om weer 737 te vliegen. Laat staan Bac1-11!
 
Denk dat het ze met name om je leer-curve gaat... Je basis scan... CRM.... etc etc
Lekker belangrijk of ze je achter FS 98 zetten of in een oude toverdoos:1855:

FD
 
Uhm so why do they fail then?
Zeker omdat ze geen CRM hebben! Dacht het niet he, denk dat er wel degelijk naar het vliegen wordt gekeken. (lees pprune)
wat voor leercurve moet je hebben als je 4000TT hebt en genoeg TT op medium/heavy jet.
 
gna gna, je gaat mij toch niet vertellen dat jij niks meer te leren hebt he! ;)

Nee, I got your point. Je zou bv kunnen kijken hoe 'snel' ze die rammelbak onder de knie hebben? checklist gebruik? welke procedures ze toepassen bij van alles en nogwat? verder gewoon naar hun IFR scan? vliegerschap (bedoel echt vliegen, en geen computer aansturen wat bij de oude garde op bussen nog wel eens wil gebeuren) etc etc

FD
 
een ander probleem met BA is dat ze liever iemand aannemen die een Universiteits diploma heeft, dan iemand die al x aantal jaar vliegt bij een airline.
En waarschijnlijk wordt het pensioen van de nieuwe gasten heel erg veel minder dan de huidige pensioen regeling (geruchten gaan van 6.9% van je jaarsalaris aan bijdrage aan je eigen fonds)
 
Back
Top