[B]RV12 in aanbouw zoekt gezelschap.[/B]

FOXY

New member
Experimental vliegtuig in aanbouw, 60% gereed, zoekt gezelschap.
Ik, (VAN's #120742) zoek per direct invulling voor drie separate rollen:

BOUWER: (bouwervaring, vliegwens of
investeren voor dit onderdeel niet vereist). Er is
nog voor ruim 500 uur aan werk. Samen bouwen
is leuker, leerzamer, handiger, gezelliger en
natuurlijk veiliger.
Hoe mooi is het, te bouwen aan een toestel dat je wellicht zelf kunt (mee)vliegen?
Er zijn nog veel beslissingen te nemen, daar doe je natuurlijk aan mee!
Men bouwt op dit moment aan mij in Leiderdorp, alternatieven worden serieus overwogen.

VLIEGER: (bouwen of investeren voor dit onderdeel niet vereist). Een vliegtuig wil bevlogen worden. Mijn baasje komt aan hooguit 50 uur per maand - heb jij een SEP brevet en wil jij er uren met me bij vliegen, zodra ik mijn BvL heb?
We denken aan een uurtarief dat een flink stuk onder de EUR 100 ligt.
Een RV12 is een tweepersoons toestel dat is ontworpen om te toeren. Ik ben dan ook erg comfortabel, relatief snel en heb een respectabele payload.

SHAREHOLDER: (bouwdeelname, vliegervaring of -brevet voor dit onderdeel niet vereist). We zoeken iemand die in mij wil investeren, en die minstens 10% rente in 5 jaar wil behalen. Zoek eens een bank die dat biedt.
Natuurlijk mag je meer dan één rol invullen als je dat wilt.
Helemaal ideaal zou het zijn als je alle drie de rollen voor je rekening kunt nemen. In dat geval wordt het allemaal nog wat aantrekkelijker: denk als mede-eigenaar/vlieger/bouwer aan uurtarief van rond de 70, en een 50% share-investering van 27K.

Mogelijkheden zat, en invulling hoeft niet allemaal in èèn keer: investeren kan in dat geval bijvoorbeeld in delen: in overleg te regelen.

Voor technische info kijk je op: https://www.vansaircraft.com/public/rv12.htm

Contact mijn baasje voor nadere informatie en een kennismaking? Dan praten we er gedrieën eens over. Email: meedoenmetrv12@gmail.com
 
Back
Top