autisme en piloot

Ben ik het mee eens..

Jpc, wat je zegt: het KAN een belemmering zijn maar het hoeft niet;)

p.s. check je pm:)
 
Kortom: laat je niet gek maken door anderen, ga ervoor. Wees wel eerlijk en realistisch naar jezelf: ken je eigen.
 
Ben ik het mee eens..

Jpc, wat je zegt: het KAN een belemmering zijn maar het hoeft niet;)

p.s. check je pm:)

Wil je die kans lopen met een schuld van over de honderdduizend euro ?
Ik zou het risico niet willen lopen persoonlijk en lekker iets anders leuks gaan doen.

Het is wat JPC zegt. airliners kijken minitieus naar de persoonlijkheid van mensen die ze aannemen. Elk gevalletje wat afwijkt van de standaard gaat tegen je werken.
Het is een keiharde wereld, realiseer je dat!
 
Wil je die kans lopen met een schuld van over de honderdduizend euro ?
Ik zou het risico niet willen lopen persoonlijk en lekker iets anders leuks gaan doen.

Het is wat JPC zegt. airliners kijken minitieus naar de persoonlijkheid van mensen die ze aannemen. Elk gevalletje wat afwijkt van de standaard gaat tegen je werken.
Het is een keiharde wereld, realiseer je dat!

Ja hoor..., nog even en piloten zijn de enige normale mensen op deze wereld.:passed:
 
hi hoe gaat
ik had een vraag over autisme is het ook mogelijk om met autisme piloot te kunnen worden ik
:confused:

Geachte,

Ik zou eerst eens een telefoontje wagen naar een aantal vliegscholen. Mochten die je een negatief advies geven is het heel treurig natuurlijk. Maar aan je post-name af te lezen, heb je een sterke passie voor het vak. Dat is heel mooi en zul je ook echt moeten volhouden!

Succes in iedergeval! En ik proost alvast op een nieuwe piloot. :biertje: :)
 
Back
Top