austrian arrows --> austrian airlines

damonjeroen

New member
Is er iemand die weet of piloten van austrian arrows/tyrolean ook kunnen solliciteren bij austrian airlines met voorrang? Ik heb namelijk op een oude website (http://www.pilotrecruitment.at/index5.htm)
gelezen dat je met 500 uren in de austrian groep kan solliciteren bij austrian airlines. Is er iemand die weet of dit nog klopt en of dat in een niet te ver verleden ook al eens is gebeurd?
 
Ik zou het gewoon proberen. Ze nemen momenteel ook mensen aan van de LH school in bremen en wachtlijsters van CLH.
 
Hallo,

het is mogelijk om te solliciteren, dat is het altijd.
Maar omdat de beide kanten bezig zijn met een nieuw carriere model weet ik niet hoe ze nu de eisen laten gelden.

Ik weet niet of je vliegt bij de Austrian arrows?
Zo niet, zou ik me er niet zo druk over maken omdat er nog veel staat te veranderen. (hopelijk) Vlieg je er wel? Praat dan eens met je collega´s in Wenen, we zijn er met behoorlijk wat nederlanders.

Groeten,

Viper
 
Oorspronkelijk gepost door Barberpole
Ik zou het gewoon proberen. Ze nemen momenteel ook mensen aan van de LH school in bremen en wachtlijsters van CLH.
Van CLH? Vreemd. Heb een paar weekjes terug Frau H. nog angerufen, maar die kon mij daar niets van vertellen. Weet je het zeker..?

Gr.
Slim
 
Ik heb het van degene die m'n linecheck afnam vorige week. Maar in hoever hij echt weet wat daar loopt durf ik ook niet te zeggen. Ik zou als ik jou was gewoon even Austrian bellen en zeggen dat je bij ons op de wachtlijst staat en interesse hebt om bij hun te beginnen. Dan weet je het zeker...
 
Back
Top