Assessment en interview (nieuwe selectie:ronde 3)

Ook ik heb een positief reslutaat ontvangen Slick maar ben pas 22 juni aan de beurt met mijn assessement en interview. Vrij laat dus
 
Toen ik belde voor een afspraak kreeg ik te horen dat dit de eerst beschikbare datum was voor een assessement. Ik vond het ook vreemd maar ga ervanuit dat ze hier geen fout in maken.
 
Je hebt dus wel goed je motivatie laten doorkomen, anders hadden ze je meteen afgetest neem ik aan? Weet je, niet goed uit je woorden komen hoeft niet erg te zijn, als je weet wat je gaat doen, en hoe je het gaat doen, plus een goede motivatie zal het waarschijnlijk wel goed komen (dit is wel iets wat jij duidelijk voor ogen hebt als ik jou berichten lees).
 
Helaas...het verhaal zit erop. Mijn motivatie, persoonlijkheid en samenwerking waren prima om binnen de organisatie van de luchtmacht te komen. Echter was mijn individuele opdracht onvoldoende (te rommelig) om door te mogen. Volgend jaar mag ik wel terugkomen!

De persoon in kwestie was 17 jaar en de ander was 26 jaar en een paar maanden.

Jammer man, gelukkig mag je wel nog een keer. Betekent dit dat je de capaciteitentesten ook opnieuw moet doen? Zorg er voor dat je dit jaar werkt aan de dingen die minder goed waren, en knal volgend jaar tijdens die test!
 
Jammer Slick! Wat was de individuele opdracht? of mag je daar niks over vertellen?

Daarnaast snap ik niet helemaal waarom die persoon te oud is als hij wel binnen de eisen van de functie zit. Is er nog een andere factor? Te ver in het leven tov van andere kandidaten, gehuwd, kinderen? Deze week ben ik zelf 25 geworden en in maart niet door VCT-2 gekomen, ik zal volgend jaar zo rond mijn 26e een herkansing kunnen maken. Een afkeuring op leeftijd zou wel een anticlimax zijn.
 
Daarnaast snap ik niet helemaal waarom die persoon te oud is als hij wel binnen de eisen van de functie zit. Is er nog een andere factor? Te ver in het leven tov van andere kandidaten, gehuwd, kinderen? Deze week ben ik zelf 25 geworden en in maart niet door VCT-2 gekomen, ik zal volgend jaar zo rond mijn 26e een herkansing kunnen maken. Een afkeuring op leeftijd zou wel een anticlimax zijn.

My thoughts exactly... Ben zelf ook 26 jaar en 2 maanden oud maar wel gewoon door VCT-1 en vorige week VCT-2 gemaakt.
Zou inderdaad lullig zijn als je dan pas in de 3e ronde te horen krijgt dat je te oud bent :/

Zie dat Slick ook aangeeft "eentje" op leeftijd. Ben zelf ook om diezelfde redden afgevallen toen ik 17 was, dus duimen dat het om hem gaat haha!
 
Back
Top