Arkelfy vanaf FRA , of issie kepot?

E

Exit

Guest
Dames/heren ,

vanaf de posities waar de LH Cityline altijd parkeert in Frankfurt zie ik de afgelopen 4 dagen al een Arkelfy 767 vrij bewegingsloos op de vrachtapron ( zuid van de 07/25's ) staan ?

Wazzup widdat ?
 
De MCV is er uit? damn... een klein stukje nostalgie heeft Arkelfy dan dus helaas toch verlaten!
Jammer hoor!

ciao!
 
ArkeFly gaat sowieso wereldwijd, door wat over-capaciteit worden de komende maanden 'losse' ACMI's over de hele wereld weggezet.
 
iemad enig idee waarom er op zowel 13 dec als 18 dec een 767 leeg naar FRA vertrekt?
vlucht nummer beide keren OR 061.
komt een dag of 2 later weer terug
 
Misschien wat voor Condor? Was twee weken terug ook het geval. Andere mogelijkheid is een check, alles wordt nu bij Lufthansa in de schuur gedaan.

Veel leuke MP-vluchtjes de komende weken ;)
 
tja.. mensen aan het omscholen lijkt me toch niet echt de reden zijn?? Daarvoor houden ze echt geen toestellen aan de grond.
Misschien is het met hun 76 net zoals met die van ons komende zomer.... groot onderhoud?? Maandje de kist kwijt?

Zou me niets verbazen. Of ze hebben gewoon heel veel pax ;)
 
Iemand enig idee waarom wij de MCO´s en MIA´s de komende weken vliegen voor MP?

2x B767s in SNN voor maintenance (C checks), eentje loopt uit de ander naar voren getrokken om te voorkomen dat 'ie tijdens de kerstperiode aan de grond staat. :kerst:
All about planning...
 
Back
Top