Arkefly Stewardess Eline bij EO gramma....

Toch 40 dagen een gemiste kans zou ik willen stellen :D

Uiteindelijk komt het toch nog goed met de juffrouw in kwestie. Een mirakel !

Wat een flauwekul.
 
Last edited:
Waarom 40 dagen zonder sex? Als je eenmaal getrouwd ben, heb je sowieso eens in de 40 dagen sex. :grijns: ;) Ben je vervolgens zo gelukkig dat je kinder krijgt (je vrouw dan), wordt de frequentie terug geschroefd naar eens in de 100dg! :grijns: ;)

M.a.w.geniet er zo veel mogelijk van zo lang dat nog kan!!! :yeehaa:

Grtz Mike5
 
Tja dat Arkefly hier ooit toestemming voor heeft gegeven......
Moet je het artikel in de yess ofzo eens lezen, niet veel beter.
 
ben ik nou de enige die stewardess Eline nog niet met een bootshaak van 3 meter aan zou raken?
Oh wacht..kennelijk wel dus:grijns:
 
tja... ieder zijn ding.
Smaken verschillen zeg maar :grijns: I

Wel makkelijk om een stess te nemen voor de programma makers.
Wel goede shots in de Coco bongo :D
 
Last edited by a moderator:
haha heb me helemaal suf gelachen om dat programma. ook zon lekker standaard stess model word weer goed neergezet.

buiten Super grover nog meer zoetermeerders hier :p
 
Eigenlijk verwachtte ik dat er nu veel arke vliegers zouden zeggen dat ze wel piloten doet...maar dat valt dus mee ;)
 
Eigenlijk verwachtte ik dat er nu veel arke vliegers zouden zeggen dat ze wel piloten doet...maar dat valt dus mee ;)
Of ze zijn bang dat hun eega ook op airwork meeleest, dan kun je dat soort opmerkingen beter niet maken...

Maar ik vraag me af waarom arke hier toestemming voor gegeven heeft. Ook al mag je zelf weten waar en hoe vaak je op iemand kruipt, het bevestigt wel weer het panorama/revu stereotype, een imago waarom arke misschien niet zit te springen...
 
Of ze zijn bang dat hun eega ook op airwork meeleest, dan kun je dat soort opmerkingen beter niet maken...

Maar ik vraag me af waarom arke hier toestemming voor gegeven heeft. Ook al mag je zelf weten waar en hoe vaak je op iemand kruipt, het bevestigt wel weer het panorama/revu stereotype, een imago waarom arke misschien niet zit te springen...

Dat vroeg ik me ook af! Aan de andere kant, er werd gefilmd in zowel de cabine als de cockpit, dus ik neem aan dat iemand van de communicatie afdeling van ArkeFly toestemming heeft gegeven....
 
Dat vroeg ik me ook af! Aan de andere kant, er werd gefilmd in zowel de cabine als de cockpit, dus ik neem aan dat iemand van de communicatie afdeling van ArkeFly toestemming heeft gegeven....

Toestemming zal er vast verkregen zijn, maar of ze ook de uitzending gezien hebben en er blij mee waren... :rolleyes:

Misschien dachten ze dat in een EO programma het allemaal wel zou meevallen :D
 
Ik weet niet hoe het met jullie is/was, maar dames rond die leeftijd met een dergelijke hormoonspiegel is niet vreemd. Dames rond mijn leeftijd kost, over het algemeen, meer tijd om diezelfde spiegel op te bouwen :niet_bli: Daarbij, wat is er mooier dan een stereo type voor zo'n uitzending? Voor Arke, goede of slechte reclame ís reclame. :kerst:
 
Ik weet niet hoe het met jullie is/was, maar dames rond die leeftijd met een dergelijke hormoonspiegel is niet vreemd. Dames rond mijn leeftijd kost, over het algemeen, meer tijd om diezelfde spiegel op te bouwen :niet_bli: Daarbij, wat is er mooier dan een stereo type voor zo'n uitzending? Voor Arke, goede of slechte reclame ís reclame. :kerst:
Zoals ik al zei, op zich niets mis met het gedrag van de dame in kwestie. Persoonlijk zou ik na een week knettergek worden, maar dat zal wel aan het leeftijdsverschil liggen en is niet van belang.

Maar dit gedrag draagt niet bij tot het serieus genomen worden door bepaalde passagiers. Nu heb ik hier op het bord gelezen dat de veiligheid bij arke bovengemiddeld goed is, maar ik weet bijna zeker dat als passagiers haar aan boord herkennen dat ze het een stuk moeilijker zal kunnen krijgen om haar veiligheids taken uit te voeren...
 
Back
Top