AP&M

Renze

New member
Hallo allemaal,
ik ben Renze de Wit en ik ben nieuw op dit forum.
Ik lees op dit forum veel nuttige informatie, maar ik heb toch nog een vraagje..
Ik ben op dit moment 18 jaar, zit nu in 6 gymnasium en doe over 2 maanden examen. Ik heb mij pas geleden opgegeven voor Air Pilot and Management. Ik heb aangegeven dat ik voor 1 september 2007 wil weten of ik door de selectie heen ben. Ik ben nu in afwachting van een uitnodiging voor PO1.
Maar nu was ik afgelopen zaterdag bij de open dag van Hanze Hogeschool. En om eerlijk te zijn, ik vond de combinatie van technische bedrijfskunde en het vliegbrevet, een beetje tegen vallen...Ik heb het idee dat de combinatie toch niet is wat ik er van verwacht had
Maar stel dat ik door de selectie heen kom, zal er dan een probleem zijn als ik aangeef dat ik toch niet AP&M wil doen, maar gewoon de KLS?
Zal de KLS dan het idee hebben dat ik niet geheel gemotiveerd ben, omdat ik toch afzie van de combinatie? Of zullen ze het idee hebben dat ik juist meer gemotiveerd, omdat ik mij geheel op het vliegen richt?

Alvast bedankt!
Groet, Renze
 
Ik zou morgen even een belletje naar de KLS plegen en zeggen dat je geen AP&M wil doen maar gewoon alleen de KLS. Kan je bij de psycholoog mooi zeggen dat je hart toch bij het vliegen ligt en dat technische bedrijfskunde niet was wat je er van verwacht was. Prima toch?
 
Ja inderdaad, ik denk ook niet dat het een probleem is als ik dat nu zou melden bij de KLS. Maar wat als ik de optie nog 'openlaat' voorlopig en aan het eind van de selectie beslis wat ik wil? Zal dat dan een probleem zijn? In principe is dat hetzelfde als dat ik niet met de studie technische bedrijfskunde begin, wanneer ik niet door de selectie kom.
 
Ja inderdaad, ik denk ook niet dat het een probleem is als ik dat nu zou melden bij de KLS. Maar wat als ik de optie nog 'openlaat' voorlopig en aan het eind van de selectie beslis wat ik wil? Zal dat dan een probleem zijn? In principe is dat hetzelfde als dat ik niet met de studie technische bedrijfskunde begin, wanneer ik niet door de selectie kom.

Zou het wel van tevoren aangeven. Kan me voorstellen dat als er bijv. getwijfeld wordt aan volwassenheid, je eerder het voordeel van de twijfel krijgt als je AP&M gaat doen.
 
Back
Top