Alles heeft een begin

Daar bedoel ik mee dat er een zuigwerking in de markt kan ontstaan. Rete ervaren co´s naar Emirates en die plekken moeten dan weer gevuld gaan worden.
Of Emirates zuigt weet ik niet.
 
De condities bij EK zijn op het moment hard werken voor weinig
weinig ervaren mensen kiezen nog voor de zandbak
het blijft een dictatuur

de EK roadshow gaat zelfs naar bagdad kan je nagaan
hoe desperate ze zijn! En dat ze geen mensen kunnen vinden
die aan hun eisen voldoen en voor de huidige condities willen
komen.

Ik kom wekelijks in Dubai en er is veel verandert zeker de afgelopen
2 jaar vooral in negatieve zin! Bv hoge inflatie geld is geen reet waard
nu overal betalen om binnen te komen in een kroeg die jaren gratis waren

de DXB luchtbel is in mijn ogen geklapt! En om nu 30 jaar in de zanbak
te zitten gaat voor velen te ver
 
Dubai is bankrupt - there is no way they can pay back what they owe.

If they are admitting 80 Billion Dollars in debt - then the reality is probably two or three times that amount. Typical mentality in that part of the world.

Even Abu Dhabi cannot continue to bail out the Clowns in Dubai indefinitely.

I have my doubts about the financial statements issued by Emirates.

There is no transparency in this region - foolish decision to lend these guys money.

My advice:- Stay clear of the ME unless you have no other option.

19 of 77 zei dit in een ander topic en kan het persoonlijk niet beter verwoorden....
 
Lijkt mij niet. Emirates pakt op die manier nog meer pax af van de Europese netwerkmaatschappijen, de hub Dubai wordt alsmaar groter.

Net als een Ryanair, Easyjet en Air Berlin dat in Europa hebben gedaan gaat Emirates dat op de lange afstand doen.

In Europa zijn er in feite alleen banen ontstaan bij de low fare airlines en niet bij de gevestigde orde.

Er zal dus werk komen voor piloten bij Emirates, maar daarvoor zullen alleen de mensen vertrekken die aan de ureneis voldoen en hier hun job zijn kwijtgeraakt.

Slecht nieuws dus in feite.
 
Back
Top