Airwork verbouwing

Diana, ff wennen ;)

vraagje, onder aan het board staat wie er online zijn, bij sommige
andere boards kun je dat 'uitzetten'. (ivm privacy enzo ..) graag hier ook zoiets:)
 
is het mogelijk om de karakterlimitatie van de private messages wat omhoog te schroeven? Ik ben vrij lang van stof.

het is nu 1000... 2000 zou al een hele verbetering zijn :)
 
Tomcat84 said:
is het mogelijk om de karakterlimitatie van de private messages wat omhoog te schroeven? Ik ben vrij lang van stof.

het is nu 1000... 2000 zou al een hele verbetering zijn :)

ja dat zou erg handig zijn!
 
Dank iedereen voor de schouderklopjes! Heel fijn om te lezen. :kiss:

Privé-berichten
In het kader van "u vraagt, wij draaien": het aantal karakters in privéberichten is nu verhoogd naar 2000 karakters.

Avatar
Gek dat jullie geen "wijzig avatar" zien. Wel "wijzig profielfoto"?

Online deelnemers
Het verbergen bij de online deelnemers lijst was op het vorige board wel mogelijk, nu kan ik de optie inderdaad niet terugvinden. Zal kijken of er wat aan te doen valt. Zo niet: dan gewoon in uitgelogde staat de forums bekijken...

Navigatie
Zolang ik de navigatiebalk niet aan de praat krijg, kun je in ieder geval terug naar de homepage door op het Airwork-logo te klikken. Dat is nu een link naar de homepage.
 
Nee, probeerde mn foto gister ook te veranderen (jaja heb zelfs nog betere), maar kon het indd niet vinden....

FD
 
Diana said:
Privé-berichten
In het kader van "u vraagt, wij draaien": het aantal karakters in privéberichten is nu verhoogd naar 2000 karakters.

relaxed!

en ik was nog vergeten te zeggen dat het er verder allemaal mooi uit ziet! complimenten
 
Geweldig Diana!!!!

Maaruh, gisteren "deejtie ut nog" dat Skype symbooltje onder de avatar is op mysterieuze wijze verdwenen. Kan wel dat AIM enzo krijgen.
Rara, wat zou toch de oplossing zijn?
 
Problemen opgelost:

1. Avatar moet nu te bewerken zijn via je Gebruikerspaneel.
2. Je kunt jezelf nu onzichtbaar maken in de "online gebruikers" (verzoek )

Probleem rond Skype icoontje zal ik nagaan.
 
hmmm,
de site functioneerd niet helemaal perfect met firefox. als de thread erg groot is zie je het laatste gedeelte niet meer. (ff kijken of er firefox updates zijn en of het dan wel goed werkt)
 
Bedoel je de onderkant? Kan zijn dat dat komt omdat de onderkant van het board nog niet goed is opgelijnd. Zoals je kunt zien is de naam van het board en het versie nummer rechts van de rest opgelijnd. Dat hoort niet, moet ik nog herstellen.

Skype
Betreffende het Skype-icoontje, om dat te laten verschijnen moet je:

1. Je Skype naam in je profiel van dit board zetten (Gebruikerspaneel --> Wijzig profiel)
2. In Skype zelf naar Instellingen --> Privacy --> Sta toe dat mijn status op het web wordt getoond. Dit laatste moet je aanvinken.

Jammer is alleen dat het niet schijnt te werken, althans niet bij mij. Gek is wel dat-ie het gister nog wel deed?? (@Touch and go)
 
@Diana
Het ziet er erg mooi uit. Het is wel even wennen, maar dat komt wel goed. De layout is er in ieder geval stukken beter op geworden. Keep up the good work.

Ciao Jimmy
 
Nogmaals congrats Diana!

M'n surf ervaringen zijn een stuk prettiger geworden met El Steve en Flyboy op mn negeerlijst!

FD
 
Hehehehe

Maar ik kan ook nog anoniem posten..... (net zoals wij jou de 23e anoniem kunnen bellen hoe heerlijk het eten is...):radar: :radar: :) :kerst:

Hejda
 
Dank! Moet zelf ook wennen, maar ik dacht, als ik dan toch bezig ben met upgraden kan ik net zo goed meteen restylen.

Verder vind ik zelf twee nieuwe handigheidjes erg prettig: dat je nu makkelijker een woord vet/curief kunt maken en makkelijker links maakt, en dat je nu een bericht op dezelfde plek bewerkt als waar het bericht staat. En uiteraard dat alles nu in het Nederlands is, dankzij een ijverig iemand die een NL taalpakket voor dit type board heeft gemaakt. Het Nederlands is soms niet helemaal correct, dus komt iemand een verkeerd gespeld of gek woord tegen: geef het even door.
 
Back
Top