Airwork koers

Diana, verander niet veel. Een veel voorkomend probleem in de samenleving is dat een bepaald onderwerp besproken wordt, doodbloed en uiteindelijk als de geschiedenis zich weer eens herhaald ineens het laatste nieuws wordt. De personen die in de oorspronkelijke thread gereageerd hebben weten het misschien nog, allen die na die tijd uit hun hol gekropen zijn en Airwork gevonden hebben weten dat niet en vragen alles weer opnieuw. De ode garde denkt dan: hier gaan we weer! Dit zal altijd blijven.

Wat me een beetje tegenstaat is de haat die er bij sommigen bestaat aangaande andere personen of bedrijven. Respectvol met elkaar oneens zijn is er vaak niet meer bij. Ik zie dit vooral richting Overload. De beste man heeft het naar zijn zin waar hij werkt, hij geeft advies richting mensen die daar ook willen werken. Hij geeft ook aan waar dingen zitten die verkeerd zijn. We weten allemaal dat dingen niet meer zijn zoals ze waren. Maar alsjeblieft brand de beste man niet af zoals dat soms gebeurd. Ik denk dat hier een taak weggeleid is voor de moderators.

Ik denk dat sommige topics te snel gesloten of verplaatst worden. De Dubai crash was daar een voorbeeld van. Doodgebloed in het beroeps gedeelte, levendig en wel in het algemene gedeelte. Dit ongeval heeft ingredienten die elke vlieger kan overkomen, zelfs zweefvliegers.

Laat het beroepsforum zoals het is.
 
Back
Top