Airlink / NAIA klas Sept' 1996?

Hey,
Benieuwd of er hier op Airwork een paar rondzwerven die samen met mij in Sept' 1996 de opleiding zijn begonnen bij Airlink/NAIA.
Ik weet dat F70 er 1 van was.
 
Och, heb bij NW airlink ff wat rond gespookt ja.....

Maar die bedoelde je vast niet wel ? :D

Waarom ik weg ging daar.. voelde me net een aapje in een kooi.

Hier een foto van mn IOE

551600774_l.jpg


(ik zit rechts)
 
fd volgens mij heb jij niks, maar dan ook echt NIETS beters te doen is t wel? ;) haha...
 
Touch and Go

NAIA is dit North American Institute of Aviation in Conway Horry SC KHYW?
 
Oke, Ik kan je niet verder helpen met klasgenoten uit jouw jaargang. Ik ben er ooit eens geweest tijdens een (lunch) tussenstop op weg van Florida naar NY. Een zweedse collega instructeur had er de opleiding gevolgd maar dat was geloof ik in '99/'00. En als ik me niet vergis heeft fly2hans ook z'n opleiding daar gedaan

gjk
 
Biscane said:
Zit Airlink nog steeds op Schiphol oost?


Ik denk dat ze al een paar jaar niet meer bestaan.
Ik denk dat Meininger nu in het ontroerend goed zit, maar dat weet ik niet 100% zeker.
 
Thanks,
Ze zaten in hetzelfde gebouw als de B-1 cursus Amsterdam. Ja die Meininger heeft z'n onroerend goed aan een hoop jongens te danken ;). Zou hij ze thuis uitnodigen voor een biertje? :haha:
Cheers,
:cool: Biscane :cool:
 
Ken helaas niemand uit dat jaar. Zat er zelf van dec 00 tot sep 01. In mijn klas was ik de enige nederlander. Een paar maanden later nog een. Verder allemaal amerikanen, noren, zweden en denen.
Good times !!
 
Ha PH-GUY,

je hebt het genoegen met Joep.

Hoe gaat het met jou man?

Nog druk bezig met de KLS?

Groeten
 
Hi F70, ja idd man...net weer terug uit de States (scottsdale,AZ) en nu weer beginnen op de FNPT2...

Wel weer zwaar hoor,alles overnieuw...maar goed, we weten waar we het voor doen he?

Nog gefeliciteerd met je bruiloft trouwens!

;)
 
Back
Top