Air & Sea Show BBQ

Longdart

New member
He guys....geef zaterdag een BBQ bij mij thuis aan het strand in Ft Lauderdale voor de air and sea show...Gonna be fun! Laat het weten als je in de buurt bent!
 
Longdart

Longdart

Longdart

Ben net aangekomen in Naples, heb al wel USA rijbewijs maar nog geen wielen.

PM me als je wil maar je tel nummer, moch ik in de tussentijd wielen hebben gevonden kan ik komen,

(mits ik welkom ben natuurlijk)

:radar: André :radar:
 
Andre -

TIP (let op dit is GEEN vrijbrief)

Blijf rondrijden met je NL rijbewijs (ja er zijn verzekerings maatschappijen die er geen probleem mee hebben dat je een NL rijbewijs hebt).

Als je dan aangehouden gaat worden door de cops heb je een 90% kans dat ze je geen bon geven (veels te veel papierwerk voor zo'n buitenlands rijbewijs)

Nogmaals, dit is geen vrijbrief!! uiteraard niet 110 gaan rijden op een weg waar je 75 mag! maar bovenstaande advies baseer ik puur op dingen die ehhhh ik eehhhhh via via gehoord hebt ;)

Enjoy the States! hoelang blijf je?

Longdart -

Ik ben weer terug in Denver. Heb 2 interviews voor de deur staan bij groenere oorden, dus ben opgestapt daar :) Ben in goede vrede opgestapt daar, want mag bij ze terugkeren bij ze mocht ik daar zin in hebben.

Abaco -

Thanks voor de boterham met muisjes!!! Heb overigens Tennessee - Denver gedaan in een rechte lijn ! (mede mogelijk gemaakt door 8 red bulls) in een kleine 18 uur!! (bespaarde me toch weer mooi een hotel in flipn' Kansas)

Ya'll have a great day


FD :cool:
 
Flying Dutchman

Flying Dutchman

Flying Dutchman

Ik ben hier voor 3,5 maanden, het eerste deel van de Fulltime ATPL.

Daarna weer naar NL en daarna het volgende deel.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Hey FD,

Is vrachtwagenchauffeur misschien iets voor je?

Je maakt meer kilometers op de weg dan in de lucht.

Ik bel je morgen effe.
 
He André, goed om te horen dat er al zit. ik moet nog even ruim een maandje geduld hebben...

ik heb gelijk een vraagje voor je waar ik van NAC geen antwoord op krijg... : Ik wil naast mijn cursus ook nog wat gaan vliegen daar, maar ik weet niet of NAC C-172 beschikbaar hebben tussen 4-11 juni.?

Spreek je later, groetjes
 
Longdart, kan die bbq niet zondag? Ik heb een ticket om zondag weer naar MIA te gaan. Er zitten nog een aantal andere pbb'ers daar in MIA/FLL, komen die ook?

FD, veel geluk gewenst daar in DEN. Voor wie ga je interviewen?
 
he Metro...
Ik vlieg zondag naar Puerto Rico om 11 dagen voor het FedEx contract op en neer naar memphis te vliegen...vandaar zaterdag..
 
Veel plezier daar in PR. Ik heb mijn eerste keus gekregen deze keer, MIA. Iedereen wil die MEM vluchten doen, weet ik dus zeker dat ik de eerste keus niet heb. Verder is mijn auto in MIA, kan ik nog eens ergens heen. Ik hoop alleen niet dat ze me naar Nigeria gaan sturen.
Eet smakelijk zaterdag!
 
Don't forget your creditcard! hahaha enjoy, ik hoor wel hoe het was..

FD
 
ga over een uurtje weg, AA to San Juan en dan een limo 110 mijl aan de andere kant van het eiland...schijnt wel mooi te zijn daar aan die kant van het eiland. 4 vluchten naar memphis in 12 dagen! He Metro... wel mooi he dat nieuwe contract! Brussel-Nigeria...2 weken in een hotel in Brussel. Alleen die ene overnachting daar is wat minder ja.. Spreek je!
 
Back
Top