Air Japan - AJX

Je zult ongetwijfeld even een Japanse ATPL moeten doen ( theorie en praktijk). Daarnaast zou het me niet verbazen als ze uiteindelijk verwachten dat je binnen een jaar nagenoeg vloeiend Japans spreekt. In ieder geval veel succes. Lijkt me prestatie op zich om daar binnen te komen.
 
even de spreekwoordelijke 'mist' liften (wel toepasselijk na vandaag) ik ben daar aangenomen en mag deze zomer beginnen. Vroeg me af of er dus ook NLers zijn.

En yep, PH-GJK, het is een hele klus om binnen te komen.... heb een hele tijd hier alles voor opzei gezet omdat ik bijna gedwongen onstlagen zou zijn. Ook al had ik die druk van onstlag niet (wat overigens van de baan is) zou ik even goed voor deze job gaan. Leek me wel een leuke uitdaging :)
 
Laat ons weten of het bevalt bij die club aub.

Een collega van mij ging als DEC naar die club (ANA Cargo) kwam hollend terug naar RYR...


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 
even de spreekwoordelijke 'mist' liften (wel toepasselijk na vandaag) ik ben daar aangenomen en mag deze zomer beginnen. Vroeg me af of er dus ook NLers zijn.

En yep, PH-GJK, het is een hele klus om binnen te komen.... heb een hele tijd hier alles voor opzei gezet omdat ik bijna gedwongen onstlagen zou zijn. Ook al had ik die druk van onstlag niet (wat overigens van de baan is) zou ik even goed voor deze job gaan. Leek me wel een leuke uitdaging :)

Gefeliciteerd met de aanname.
Ziet uit als een hele boeiende mogelijkheid om eens een paar jaartjes Japan te verkennen. :)
Moest je idd je ATPL opnieuw halen voor hun?
 
grondschool duurt zo'n 7 maanden met daarin het JCAB atpl. Airlaw, Radio zijn o.a. van de vakken die je over moet doen. Hun betalen mij salaris terwijl ik in de Tokyo schoolbanken zit!
Ik hoop niet dat ik hollend terug ga (overigens geen bond of tr te betalen!!!) en zie dit inderdaad als een paar boeiende jaren vooruit. De Japaners zijn super precies in hun sop etc. dus kom maar op met die challenge. Ik ga daar echt niet heen om opnieuw het wiel voor hun uit te vinden, maar gewoon lekker doen zoals hun het willen en gewoon genieten voor het feit dat iemand voor de rating betaald EN de ATPL en me nog eten en drinken ook geeft (en een redelijk normaal salaris).
Nergens is het gras groener en als het groener is is er vaak of meer regen of meer mest hahaha.
Ik laat wel weten hoe het gaat. Maar nu eerst lekker gezellig verder de laatste maandjes bij Flybe waar ik het enorm naar m'n zin heb gehad met super collega's. En door dit contract kan ik blijven wonen waar ik woon met alles erop en eraan (kindjes gaan gewoon door op school etc)...beetje golf-surfend langs de Atlantische kust en Engels General Aviation tussen de groene teletubbie heuvels :)
 
Dat is een idd best een uitdaging geweest dan, maar daardoor wel des te mooier als je het gehaald hebt. :)
 
Back
Top