air france tyre burst op london city

Uit interresse, wat gebeurt er dan op zo'n dag met VLM ? Die vliegen toch bijna alles via LCY ?

Alles wijkt dan uit naar STN ? of iets dergelijks ?
 
Runway closed after jet's landing

The plane ran into difficulties after some of its tyres burst
The runway at London City Airport has been closed after a plane burst its tyres while trying to land.
The Air France 146 jet got into difficulties at 0840 GMT on Tuesday when it tried to land on the runway.

About 100 passengers and five crew were all believed to have got out safely and there were no reports of any injuries.

Emergency crews attended the scene but were stood down an hour later. The airport will remain closed until further notice.


Ik denk dat er hooguit 2à3 kisten zijn uitgeweken en dat daarna de baan weer vrij was.
Parking stands daar daar veel te kostbaar dus waarschijnlijk een pushback de sloot in. Deden ze op die vliegdek schepen toch ook?? :kiss:
 
het veld is een paar uur dicht geweest, voor dergelijke kortstondige events laat vlm zijn toestellen waar ze zijn, schijnt goedkoper en pax vriendelijker te zijn dan iedereen uitwijken en bussen inzetten met langere reistijden als gevolg.

garoeten
 
Ik las net op luchtvaartnieuws dat het dicht was van 0835 tot 1705.....

shit boy....:bwah: :eek:

....het mag wat kosten. Waarom houden die rare engelsen die baan zo lang dicht ?

Ik was een keer in Girona, spanje. Kwam een kist binnen waarvan het gear niet omlaag kwam. Schuim op de baan, mooie landing, kraanwagen erbij en 20 minuten later konden we weg. Dat gaat dus even wat anders. En dat was een grote kist (militair).
 
Alle 4 de mains waren geklapt hierdoor konden ze de krik er niet onder krijgen.
Baan is om 17:30 weer vrij gegeven voor T/o and LDG.
 
Back
Top