Air France en Canadese runways....

capt. Kebab

New member
Onder het motto, "when it rains, it pours"......

Vliegtuig van Air France van de baan in Montreal
Een Boeing 747 van Air France is gisteravond op de luchthaven Pierre-Eliott Trudeau in Montreal van de baan geraakt. Er zijn geen gewonden.

Het incident gebeurde even voor 18 uur (middernacht Belgische tijd), zo meldt luchthavenwoordvoerster Stéphanie Lepage. "De bemanning heeft geen gewonden gemeld. Men is bezig het toestel te ontruimen", aldus de woordvoerster.

Het toestel was afkomstig uit Parijs en had 490 passagiers en 18 bemanningsleden aan boord. Op televisiebeelden was het toestel op het gras tussen twee pistes te zien. Volgens Canadese nieuwsberichten had het toestel een probleem met het landingsgestel. (afp/sps)

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...-van-Air-France-van-de-baan-in-Montreal.dhtml
 
Weet niet of ik alleen hierin ben, maar ik kreeg zojuist een flashback!
Exact 3 jaar geleden (link)

@Papa Hotel: Als t n Aziatische configuratie 74 was geweest hadden er wel 550 aan boord gezeten, bij een Ryanair configuratie 1000...wat je al niet kan bereiken met klapstoeltjes ;)
 
Nou lullen die Canadezen ook al Frans op de Freq!!!! Het moet niet gekker worden. Wat een jammerheid zeg.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Van de Fransen kan ik het nog hebben, evenals de Spanjaarden en de Russen. Dat zijn nou eenmaal officiele ICAO-talen. Alleen die Grieken....
 
Back
Top