Air France A380 collision at JFK

Ehh, dat heb ik niet gezegd? Begreep alleen dat de CRJ opweg was naar zijn gate. Vandaar mijn opmerking :D
 
Oorzaak anyone? Anyone? Bueller?
Kom op, kom op, het is al een paar uur geleden gebeurd.....
Snel, snel, snel.
Ik ben zo nieuwsgierig wat we hier van kunnen leren.
.......
Nog steeds niemand. #$%^&*(
 
Kom op het was een air france iedereen weet hoe dit komt door dat ze een glas wijn drinken op de bok...Het klonk ook wel erg als zHis isz the airflance wiv red wine....

De rode wijn bevatte ook antivries waardoor de piloten niks meer zagen..

Of mischien wat het wel britney spears zonder slip waardoor alle pax een kant op rende...

Mischien dat ik nog wat dingen vergeten ben maar we hebben een start :biertje::biertje:
 
Kom op het was een air france iedereen weet hoe dit komt door dat ze een glas wijn drinken op de bok...Het klonk ook wel erg als zHis isz the airflance wiv red wine....

De rode wijn bevatte ook antivries waardoor de piloten niks meer zagen..

Of mischien wat het wel britney spears zonder slip waardoor alle pax een kant op rende...

Mischien dat ik nog wat dingen vergeten ben maar we hebben een start :biertje::biertje:

Volgens mij werd hier het spelletje "Tikkie, jij bent 'm!" gespeeld. :biertje: :biertje:

Maar ff zonder gekheid, je zou toch in die CRJ hebben gezeten :eek:
 
"Maar ff zonder gekheid, je zou toch in die CRJ hebben gezeten"

Volgens mij probeerde de Co-piloot de zijruit eruit te koppen! :bwah:
 
Onder in de comments staat dat het een A340 is,
Volgensmij heeft deze kerel nog gelijk ook. Als je naar de lengte en de vorm kijkt.:)
 
Hoop niet dat er iemand op de plee zat in die CRJ. Anders kreeg ie een redelijk Jackass effectje. Dat spul krijg je ook zo moeilijk uit je kleren...
 
Ben net aangekomen op JFK en ze hadden die 380 ver weg gezet uit het zicht van ramptoeristen..barstte trouwens van de camera's buiten de hekken. Helaas de cj niet gezien.
Die cj zal wel gescrapped worden.

Leek wel dat die 380 een beetje te hard taxiede..
 
En dit soort opmerkingen zijn nu dus exact de reden waarom ik niet meer reageer hier op Airwork. Ik weet nog wel dat er een aantal malloten ook zo nodig ongepaste opmerkingen moesten maken over AF447 en het 'allemaal wel wisten'. Rot op met al dat gezeik over Air France. Gelukkig kunnen wij bij Air France financieel goede wijn kopen anders dan die pis van de Aldi waar menig andere vlieger het mee moet doen.

Au revoir!
 
Ik neem aan dat je niet mij post bedoeld Julien?? Die was namelijk niet zo serieus bedoeld hoor!!

Jammer genoeg geen Aldi wijn in Hong Kong maar we hebben wel wat van dat Australische vocht wat voor wijn door moet.
 
Back
Top