Air Canada piloot gilde om god

Ik had ooit een instructor die om god gilde........... Als ik weer eens een kneiter van een landing gemaakt had. :dozey:
 
Een co-piloot die net was opgestegen uit Canada richting Londen Heathrow moest uit zijn stoel getrokken worden omdat hij gek werd.

De bestuurder van Air Canada 767 begon boven de Atlantische ocean te schreeuwen en om God te roepen toen de co-piloot ingreep.

jaja....
 
Ik had ooit een instructor die om god gilde........... Als ik weer eens een kneiter van een landing gemaakt had. :dozey:

Kreeg standaard de volgende opmerking na een positieve landing "There seems to be a lot of gravity around here today."

Maar terugkomend op het artikel ik was dus niet de enigste die niks van de eerste alinea begreep ;)
 
Last edited:
Wat een rotzooi artikel, lezen die mensen niet terug nadat ze het geschreven hebben. De co-piloot werd gek en dus moest de copiloot ingrijpen??? Dat gebeurde net nadat ze waren opgestegen en ze zaten boven de atlantische oceaan??? (zeker vlucht vanuit halifax) Hij werd uit zijn stoel getrokken en werd daarna vastgebonden aan ZIJN stoel??? zeker aan de achterkant dan :grijns:

Wat een amateurs van een journalisten!!
 
De co-piloot is schizofreen. Piloot Hyde heeft geprobeerd Piloot Jekyll uit de stoel te trekken.:grijns:
 
Had ook zoiets gelezen. Begreep dat die jongens ergens in Ierland zijn geland en de passagiers 8 uur later met een ander kist alsnog naar Heathrow of waar dan ook zijn doorgevlogen.
Waarom heb ik dat soort "luxe" nou nooit met m'n single pilot vluchtjes? :grijns:

Las ook dat de oudste 767 van Air Canada was uitgefaseerd. Dat was die kist waarmee ze ooit een dead stick landing op een gesloten veldje maakte (kort erna nog een waardeloze film over gemaakt). Ik weet zeker dat die twee toen ook om God hebben geroepen :rt:, dus soms werkt het blijkbaar wel.
 
Ik roep ook regelamtig om GOD in de cockpit. Bijna altijd al snel gevolgd door VERDEGODVER.. En een enkele keer gevold door SALLEJEZUSWATEENLEKKERWIJF als er weer een strakke tekkel in stapt. Heeft toch iedereen en hoeft toch niet in de krant?

C.
 
Gewoon typisch Amerikaans/Canadees overal 'OH MY GOD / OH MY GOSH' om roepen, en het liefst 10 keer achter elkaar, op verschillende toonhoogtes, en telkens een ander woord beklemtonen. Waarschijnlijk kreeg ie gewoon een heel erg lekker kopje koffie ofzo.
 
Back
Top