Aero 2016

NazgulAir

New member
Zijn er van hier nog mensen die deze maand naar de Aero in Friedrichshafen gaan (20-23 april)?
Zo ja, op welke dag(en)?
 
Ik wil er graag heen, met een beetje geluk wordt het de woensdag of de donderdag. Afgelopen jaar was het erg indrukwekkend wat er allemaal stond, volgens mij is dit jaar de insteek iets anders?
 
Ik wil er graag heen, met een beetje geluk wordt het de woensdag of de donderdag. Afgelopen jaar was het erg indrukwekkend wat er allemaal stond, volgens mij is dit jaar de insteek iets anders?

De insteek is elk jaar hetzelfde: presentatie van de aanbieders in de markt, nieuwste ontwikkelingen op het gebied van GA hardware, software en services.
Ik heb nog niet besloten of het woensdag wordt of donderdag.
 
Ik kijk er naar uit, ideale gelegenheid om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Het viel me alleen op dat dit jaar fabrikanten als Diamond, Blackshape, etc.. niet aanwezig zijn, had graag nog eens de DA62 gezien.
 
Ik zal er helemaal niet zijn - zelfs niet voor een charmante lunchuitnodiging ;)
Werk, heel gewoon werk, maar wel het halve weekend, of misschien zelfs het hele weekend.
 
De insteek is elk jaar hetzelfde

...maar ik hoor hier en daar vertellen dat sommige standhouders het de inrichters kwalijk nemen dat het jaarlijks is geworden, daar waar het vroeger slechts een tweejaarlijks gebeuren was; sommigen komen blijkbaar nog steeds om de twee jaar. Of 2016 dan een vet jaar is of een mager, dat zou ik niet weten - als er al iets van aan is, uiteraard.
 
Ach, jammer csaba
Tja, ook ik werk normaliter op een weekdag, maar na wat onderhandelen met team maatjes mag ik een dagje niet aanwezig zijn. Joepie!
 
Back
Top