Aanname 2015

Fotovliegenier

New member
Hoi,

Ik hoorde dat Transavia dit jaar weer gaat aannemen. Weet iemand om wat voor soort contract het gaat? Vast/zomer/European?

Thnx
 
Mensen met TR én ervaring zijn uitgenodigd en doen ook mee aan de selectie. Of ze er doorheen komen en ook aangenomen worden is een ander verhaal.

Bron: Vriend met TR en ervaring is een van deze personen.

Hoeveel ervaring heeft je vriend? En hoeveel ervaring vraagt Trans dan tenminste on type?
 
Rond 2000 on type (gok ik), 737.

Ik weet de eisen etc verder niet, want ik heb geen interesse in HV.
 
Mensen met TR en ervaring worden wel degelijk aangenomen, as we speak.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Heeft iemand informatie wat te verwachten bij de 2 eerste gesprekken van de selectie procedure?

Bij voorbaat dank!
 
Normaal sollicitatiegesprek eigenlijk, wie ben je, wat heb je gedaan, wat wil je, waarom Trans, hoe zie jij bepaalde zaken voor je, hoe ga je om met ..., dat soort typische dingen.
Preciese vragen weet ik ook niet natuurlijk ;)
 
Beste dames en heren van Trans,

Nou krijg ik van een collega een linkje doorgestuurd wat de suggestie wekt dat Trans DEC's gaat aannemen? Is er iemand die dit zou kunnen toelichten? Ik kan me goed voorstellen dat er genoeg ervaren en capabele mensen in de rechter stoel zitten die graag naar links willen en al lang genoeg aan het wachten zijn. Iets te maken met de plannen voor MUC ? Of gaat dit stiekem om HV Frankrijk?

Gr,


http://www.pilotattransavia.com/index.php/cms_categorie/50132/bb/1/id/50132
 
De DEC is voor een basis in het buitenland.
Huidige trans mensen hebben intern de optie om te gaan.
Maar ik verwacht dat als men niet de hoeveelheid mensen kan krijgen DEC de enige optie is.

Ik zeg het nog maar eens. Dec in nl is onmogelijk.
Ga je voor dec ergens in europa en je wilt naar NL dan is het of als FO
of als je senioriteit wise aan de beurt bent als cpt in NL.
Op dit moment 10+ jaar
 
Back
Top