Ben het met GF eens. Ook zelf alles in de VS en Europa bij elkaar zitten rapen.
totale kosten: 65.000 USD (Dollar ja)
baan garantie: nee
naam van een school: nee
levens/werk ervaring: geen prijskaartje aan te hangen.
Vanaf mn CPL SE IR geen cent meer gedokt. Deal gesloten met mn vliegschool dat ze mn CPL multi en MEI betaalden, en in ruil daarvoor beloofde ik een tijdje trouw te blijven, en wat kisten in en uit de hangar te halen elke morgen en avond (in de winter!) + ze te wassen etc.
M'n eerste maatschappij wilde dat ik training zelf zou betalen omdat ik erg low time binnen kwam. Had geen cent dus stelde ze voor om in plaats daarvan te betalen indien ik training niet zou halen, of binnen 2 jaar weg zou gaan.. Was mn baas het mee eens, dus ook hier geen cent gedokt.
Zoals ik al gezegd heb, na mn CPL geen cent meer uitgegeven.
Als ik er ooit nog een TR aan vast wil knopen uit eigen zak (op mn FAA brevet) scoor ik in de VS voor 10K een bus rating, of voor 7K een 737 rating.
FD