Aangenomen bij de LLS

Van de EPST weet ik zeker dat de "November-klas" vol zit, de eerstvolgende klas zal in februari beginnen, dus ik heb nog even de tijd :)
 
De bodem komt meer in zicht......is de lijst van 700 naar 500 gegaan of van 200 naar 20. IN beide gevallen komt de beter in zicht:p: :grijns:

Nee, even serieus, hoeveel staan er ongeveer nog op die lijst?

Groeten,
Steven
 
Last edited:
Ben het met GF eens. Ook zelf alles in de VS en Europa bij elkaar zitten rapen.

totale kosten: 65.000 USD (Dollar ja)
baan garantie: nee
naam van een school: nee
levens/werk ervaring: geen prijskaartje aan te hangen.

Vanaf mn CPL SE IR geen cent meer gedokt. Deal gesloten met mn vliegschool dat ze mn CPL multi en MEI betaalden, en in ruil daarvoor beloofde ik een tijdje trouw te blijven, en wat kisten in en uit de hangar te halen elke morgen en avond (in de winter!) + ze te wassen etc.

M'n eerste maatschappij wilde dat ik training zelf zou betalen omdat ik erg low time binnen kwam. Had geen cent dus stelde ze voor om in plaats daarvan te betalen indien ik training niet zou halen, of binnen 2 jaar weg zou gaan.. Was mn baas het mee eens, dus ook hier geen cent gedokt.

Zoals ik al gezegd heb, na mn CPL geen cent meer uitgegeven.

Als ik er ooit nog een TR aan vast wil knopen uit eigen zak (op mn FAA brevet) scoor ik in de VS voor 10K een bus rating, of voor 7K een 737 rating.


FD
 
Last edited:
Steven je hebt gelijk, ziet er nu goed uit voor kls'ers. Maar dat moet je niet te hard zeggen op dit forum.
 
Iemand die nu start met z'n opleiding aan de KLS zal de markt op komen op het moment dat de meeste beschermende afspraken tussen KLM en Air France zijn verlopen en er van alles kan gebeuren, er zijn vele scenario's te bedenken. Lees: De Fransen zullen meer controle krijgen. Het is niet ondenkbaar dat de KLS aan z'n lot wordt overgelaten. Maargoed, dat is een beetje koffiedik kijken. Het kan ook best zo zijn dat ze gewoon aan AF leveren.

Wat ik alleen wil zeggen is dat er een boel gaat veranderen tussen nu en wanneer je klaar zou kunnen zijn en de situatie van nu biedt geen enkele garantie voor de toekomst.
 
Fenceman said:
Steven je hebt gelijk, ziet er nu goed uit voor kls'ers. Maar dat moet je niet te hard zeggen op dit forum.

Volgens mij zei ik dat, maar dat geeft verder niet. Waarom moet je dat niet te hard zeggen op dit forum?
 
Back
Top