hey!
na een beetje vergelijken op de Boeing site vraag ik me af waarom bedrijven überhaupt nog een 767-400ER zouden bestellen als je net zo goed voor de 787-3,787-8 of 787-9 kunt gaan?
Bij vergelijk in MTOW, aantal PAX, Cargo Volume en max Range is de 787 reeks in alle opzichten beter... daarbij komt nog een keer het feit dat de 787 reeks waarschijnlijk qua brandstofverbruik ook een stuk gunstiger zal zijn...
Waarom zijn er nog steeds airliners die voor de 767 gaan? Is dat alleen om de aanschaf prijs en misschien levertijd?
Of zit er ook een stukje "zekerheid" bij waardoor men liever kiest voor een model dat zijn betrouwbaarheid al heeft bewezen?
graag jullie meningen hierover
na een beetje vergelijken op de Boeing site vraag ik me af waarom bedrijven überhaupt nog een 767-400ER zouden bestellen als je net zo goed voor de 787-3,787-8 of 787-9 kunt gaan?
Bij vergelijk in MTOW, aantal PAX, Cargo Volume en max Range is de 787 reeks in alle opzichten beter... daarbij komt nog een keer het feit dat de 787 reeks waarschijnlijk qua brandstofverbruik ook een stuk gunstiger zal zijn...
Waarom zijn er nog steeds airliners die voor de 767 gaan? Is dat alleen om de aanschaf prijs en misschien levertijd?
Of zit er ook een stukje "zekerheid" bij waardoor men liever kiest voor een model dat zijn betrouwbaarheid al heeft bewezen?
graag jullie meningen hierover