737-NG cockpit kopen?

Haha voor de liefhebber:

http://www.aviationmegastore.com/?s...0eedd22&action=prodinfo&parent_id=0&art=79027

Kost je €70.000,- maar dan heb je ook wat. Ohwja, overhead is wel dummy :bwah:

Best bizar, kun je zo al 70 uur voor simmen in full flight. (of een hele opleiding in de U.S.)

Haha prachtig. Een waar fenomeen voor de ''professionele'' flightsimmer. Komen ze het hele zooitje ook nog installeren bij kopers thuis, of moet je dat nog even zelf doen :grijns:?
 
Helaas, zal hem niet worden denk ik;
''Not available for mailorder ! ''
;)

En vergeet niet:

Project Magenta licenses are necessary for the functioning of the setup. Licenses are not included and should be acquired by customer.


Complete Simulator 'as is' is ready for pick up anytime, with three days prior notice.

Packing and Transportation to be arranged by customer.

Full payment in advance to our bank account required.
 
Als je hem wil kopen, die staat in hobbyshop aalsmeer. Wel een mooi ding hor met computer, beeldschermpjes en alles derbij. Ideaal als je een vliegschooltje wil beginnen. ;P.
Check effe de KvK voor beginnende ondernemers !!!
 
Het is ook wel een mooi ding hoor, heb er wel eens ingezeten, alleen als je de motoren probeert te starten lukt het niet want het overhead is inderdaad een dummy...
Leuk, kun je dat ook nog doen met wat shortkeys ofzo...

alleen 70.000€...? Lekker zonde, ga in Amerika je PPL (of meer) halen en koop een aandeel of ga van de rest van het geld ontzettend veel vliegen. Als je je PPL daar hebt gehaald kun je van de andere 60.000€ best leuke rondjes door Europa vliegen dacht ik zo.
 
Of koop hem voor € 69990.00 en dan kan je voor die overgebleven 10 euro nog een lekkere nuts/mars kopen, biertje erbij, zakje chips en vliegen met die handel!
 
70.000 euro? Tenzij dat apparaat gecertificeerd is door IVW (en dan nog) is dat een abnormaal bedrag voor zo'n panel. Als alles rechtstreeks van Boeing komt kan ik het me nog enigszins voorstellen. Alhoewel dat me stug lijkt, gezien bijvoorbeeld zo'n (echte) CDU alleen al 60.000 euro kost, laat staan dat er hier twee in dit deck zitten.

Voor zo'n apparaat, met dummie overhead notabene, zou ik maximaal 3.000 euro leggen.

Zit de software trouwens erin? Of moet je er ook nog een PC slash Mac op aansluiten (ervanuitgaand dat je er voor 70.000 euro ook Mac/X-plane-compatibilteit bij krijgt).
 
70.000 euro? Tenzij dat apparaat gecertificeerd is door IVW (en dan nog) is dat een abnormaal bedrag voor zo'n panel. Als alles rechtstreeks van Boeing komt kan ik het me nog enigszins voorstellen. Alhoewel dat me stug lijkt, gezien bijvoorbeeld zo'n (echte) CDU alleen al 60.000 euro kost, laat staan dat er hier twee in dit deck zitten.

Voor zo'n apparaat, met dummie overhead notabene, zou ik maximaal 3.000 euro leggen.

Zit de software trouwens erin? Of moet je er ook nog een PC slash Mac op aansluiten (ervanuitgaand dat je er voor 70.000 euro ook Mac/X-plane-compatibilteit bij krijgt).

PC's krijg je erbij, licenties niet.
 
Zal de ABN ook een FS-look-a-like-piloten-desk hebben ? :grijns:
 
Back
Top