40jaar Transavia!

:yeehaa: :yeehaa:

Uiteraard ga ik van de partij zijn.. proost op dat het een super feest mag worden. :grijns:

Cheers
 
En die 40 jaar wordt gevierd met het feit dat ze gaan uitbreiden naar Frankrijk? Zit je straks bij Trans en krijg je Toulouse basis ofzo. So much for lekker thuis zijn. :(
 
Bedankt voor de nuttige bijdrage. Als je de artikelen hierover ook echt had gelezen, had je deze opmerking niet gemaakt.

Ik vond het feest erg geslaagd!
 
Waar blijft de tijd TRANSMAFFIA 40 :D

Ik kan me nog goed herinneren dat ze privè vliegers benaderden om voor Trans te komen vliegen. ff B2/B1 halen en je was binnen :biertje:
 
Heb Iz ut nou tegen mij? Tsja, dan ook maar weer bedankt voor een nutteloze reactie op iets anders nutteloos, zeggen we maar........?

Zo nutteloos was het niet wat ik postte dacht ik, want er was nog niemand begonnen over het low cost gebeuren van Air France en Trans in Frankrijk op de site, maar het zal wel niet belangrijk zijn en nutteloos. Laten we er dan ook maar niet zoveel van verwachten en zullen easy en Ryan het idee wel snel in de geschiedenisboeken laten verdwijnen. :1855:

Overigens veel plezier gewenst op het Trans feest en gefeliciflapstaart met de 40 jaar :)
 
Wat IZ bedoelde is dat jou opmerkingen van Toulouse base en "lekker thuis" nergens opslaan, omdat deze nieuwe opzet zonder Trans crews en kisten zal zijn. Wat ook duidelijk in diverse berichten staat te lezen.

grt.

maar natuurlijk is dit onderwerp het vermelden waard.
 
Back
Top