3e selectie fase Stella

Cesar

New member
Ik heb deze week de 3e selectie fase bij Stella. Het ziet er niet al te best uit, maar ik heb er zin in! Ik vroeg me af wat ik nou precies kan verwachten in de simulatorgrading en of er wat tips zijn. Vlieg je bijvoorbeeld nou met de Frasca of de FNPT-II (Of beide) en is het misschien handig om van te voren al een uurtje te oefenen in een simulator voor particulieren. Of moet ik gewoon niet zo moeielijk doen en het bij het boekje houden?
 
Re: 3e selectie fase Stella

Cesar said:
Ik heb deze week de 3e selectie fase bij Stella. Het ziet er niet al te best uit, maar ik heb er zin in! Ik vroeg me af wat ik nou precies kan verwachten in de simulatorgrading en of er wat tips zijn. Vlieg je bijvoorbeeld nou met de Frasca of de FNPT-II (Of beide) en is het misschien handig om van te voren al een uurtje te oefenen in een simulator voor particulieren. Of moet ik gewoon niet zo moeielijk doen en het bij het boekje houden?

Check je pm!
 
Djanello said:
Hoezo ziet er niet al te best uit?
Omdat bepaalde onderdelen bij fase 2 onder de maat waren. Gelukkig de rest (Gisteren de simulatortest) wel positief afgerond en maandag een 2nd opnion voor fase 2. Bedankt voor de tips.
 
De Meester said:
Cesar,

Wees niet bang... Stella wil maar al te graag je 100.000 euros hebben. Veel succes met je sollicitaties! :cool:

Is stella dan wel zon goede school?:rolleyes:
Niet kwaad/negatief bedoeld hoor, maar je doet de indruk wekken dat de opleiding kwalitatief niet erg goed is .
Ik heb zelf geen ervaring met de school, heb namelijk zelf net de selectie doorstaan bij Stella, maar is het waar dat de school kwalitatief niet tot de betere behoord? :(
Gr.
 
Je moet niet luisteren naar de Meester! Ga op je eigen gevoel af! En de school is goed! Zoals je kan lezen krijgt cesar een second opinion als ze echt zo op zijn geld uit zijn hadden ze hem al aangenomen. Tegenwoordig heeft Stella een garantiefonds, dus als ze mensen gaan aannemen voor het geld en die niet kunnen plaatsen. Kunnen ze gaan dokken!
 
Het garantiefonds houdt toch in dat je bij bv na een ongeluk niet meer in staat bent om te vliegen, je de ton vergoed krijgt?
Tenminste dit werd mij verteld...
Of is dit alweer veranderd?
 
Een garantiefonds is tof. Echter lees wel de kleine lettertjes. Wanneer gaan ze uitbetalen, hoeveel etc. Altijd goed om even een expert naar te laten kijken. Kan namelijk ook een lokkertje zijn....
 
Jerster said:
Het garantiefonds houdt toch in dat je bij bv na een ongeluk niet meer in staat bent om te vliegen, je de ton vergoed krijgt?
Tenminste dit werd mij verteld...
Of is dit alweer veranderd?

Daar heb je de lost of licenseverzekering voor!
Heeft niets met het garantiefonds te maken..
 
Lost of license heb je zelf al ingevuld, en voor het garantie fonds moet je bij Stella zijn! :D
 
Ik vind het zo appart dat er bij de KLS wel jongens met de opleiding moesten stoppen (ik heb geen voorbeelden, maar dat is mij verteld) en bij stella heeft er nog nooit iemand hoeven stoppen, vertelde de directeur...
 
Fukko, dat is zowiezo afgeven op andere opleidingen. Ook geeft dat aan dat de KLS graag kwaliteit heeft. Stella maakt dat dus weinig uit zolang mensen maar opgeleid worden?
 
Hoeft niet, het kan ook zijn dan de selecties van Stella dus beter afgestemd zijn op de opleiding... Als de KLS ziet dat jij niet aan de JAA-requirements kan voldoen in een bepaalde tijd, trappen ze je dus eruit, hetzelfde geld voor Stella...
 
cheuk said:
Hoeft niet, het kan ook zijn dan de selecties van Stella dus beter afgestemd zijn op de opleiding... Als de KLS ziet dat jij niet aan de JAA-requirements kan voldoen in een bepaalde tijd, trappen ze je dus eruit, hetzelfde geld voor Stella...


Precies!! :D
 
Back
Top