2024 vacatures

Hoi,
ik zie dat voor zowel 787 als 767 nu wordt gezocht.
Hoe is het op deze vloten?
767 is permanent contract.
Wat is het begin salaris? en wat is de tijd tot command nu?
groetjes,
 
767 wordt eind dit jaar zeer waarschijnlijk vervangen door of een max 10 of nog de laatste 787 van TUI België. Doet komende zomer vooral Europa vluchten (TFS, LPA, AYT, KGS, etc.). Drie 787’en doen alleen maar Caribean en de 4e doet Europa beetje zelfde als de 767. Komende winter gaat de 787 ook naar Zanzibar i.c.m. Mombasa.

Verder krijg je altijd wel een vast contract, is in de laaste 10+ jaar niet voorgekomen (op covid na) dat het niet werd verlengd. Command zal wel ff duren, gok al snel 18/20 jaar.

Salaris is afhankelijk van ervaring en leeftijd. https://www.pilotjobsnetwork.com/jobs/TUI_fly_(TUI_Airlines_Netherlands)

Dit is up to date, salarissen gaan nog met ong. 13/14% procent omhoog (word nu over onderhandeld, cao loopt af). Ik denk dat je start salaris rond de 5600 bruto is en na 1,5 jaar ben je SFO en zit je op 6600 bruto (kaal salaris, ex winstdeling, vakantiegeld, rijkosten, etc.) tel daar nog 13/14% bij op en je zit op 6500 voor FO start salaris en SFO 7400 bruto.

Hopelijk heeft dit je geholpen!
 
180 backtrack! super reply! ontzettend bedankt!
Leuke routes.

begrijp ik het goed dat je dan netto op 6500netto dan start salaris hebt? zo ongeveer....
 
Back
Top