145 van Exel op Manchester

P

Pilotsince'99

Guest
Ik zat vandaag in Manchester op het vliegveld en zag een 145 van Holland Exel binnen taxien. Worden deze nu geleased door BMI Regional en zo ja vliegen er dan nog steeds oude crews van HE op, wie weet meer.......

groetjes PS'99
 
Het zou nog altijd een EMB145 van AirExel zijn...;)
En volgens mij zijn ze ge-dry leased.

Groetjes
 
Was ff een minder scherp moment. Bedoelde te zeggen dat volgens mij gewoon bmi crew erop vliegt..
 
Does said:
Was ff een minder scherp moment. Bedoelde te zeggen dat volgens mij gewoon bmi crew erop vliegt..

Dat zeg je helemaal goed... was zelf net wakker :)

Dry lease: The rental of a "clean" aircraft without crew, ground staff or supporting equipment.
 
De embraers die bij XL vlogen zijn van een investeringsbank. die heeft ze tijdelijk ( geloof voor 6 maanden) ergens anders onder gebracht. 1 bij BMI, een ander ergens in Zweden en weet niet waar nummer drie is gebleven (RXC).

PS die links werken niet.
 
Oorspronkelijk gepost door jetjock
De embraers die bij XL vlogen zijn van een investeringsbank. die heeft ze tijdelijk ( geloof voor 6 maanden) ergens anders onder gebracht. 1 bij BMI, een ander ergens in Zweden en weet niet waar nummer drie is gebleven (RXC).

PS die links werken niet.

Zoals ergens bovenstaand genoemd worden de kisten geleased bij IAM bv Almere. De RXC heeft echter de EGPWS nog niet geinstalleerd. Ik vermoed dat ze de kist proberen te slijten aan een maatschappij die dit er zelf in wilt zetten aangezien de kosten ervoor aardig hoog zijn.
 
Oja de RXC heeft ook nog een C-check en 2 nieuwe motoren nodig....dus bijna gratis af te halen in MST.
groetjes.
 
145 GLA based

145 GLA based

Ik zie die 145 dagelijks op GLA, en ook overnight. neem aan dat BMI Express die opereert met als base GLA. wel vreemd dat hij nog in de Exel kleuren en op PH- reg. staat.

Pointer :D
 
Niet zo vreemd hoor! als je snel een kist op de line wilt hebben en je leased hem maar voor een half jaar dan gaat er niemand voor een verf beurtje betalen.
 
Back
Top