Search results

  1. superpilut

    Online Storage, Dropbox alternatief

    Hallo allemaal, Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik heb altijd een tekort aan online ruimte. De meesten kennen dropbox, uit testen lijkt Spideroak echter beter uit de bus te komen. Erg handig om je manuals en notes met collega's te delen, en intussin niet bang zijn dat de info op straat...
  2. superpilut

    SAM-7 raketten uit Libie "zoek"

    Uit de Telegraaf: Het wordt misschien tijd om flares in onze kisten te installeren! Gelden onze verzekeringen ook bij acts of war? :yeehaa:
  3. superpilut

    Wx radar

    Hallo allemaal; 'k ben bezig met een module over Wx radar en kan alle input die ik kan krijgen. Is er iemand die ooit trainingmateriaal heeft gekregen van z'n werkgever met specifieke procedures? Niet die dooddoeners zoals avoid CBs etc, maar specifieke interpretatie van wat er op je ND wordt...
  4. superpilut

    Ter Leering ende Vermaek

    Net een leuke site gevonden met historische feiten van de respectievelijke dag en een index met feestdagen van diverse religies en landen. Erg handig als je wil opfrissen wanneer een traditionele feestdag thuis is, of als je wil weten waarom de vlaggen uithangen in Azerbeidjan.. beleven.org -...
  5. superpilut

    Oldskool - kom maar op met de beste 90's club/house

    zomaar verdwaald op youtube! embed hier eventjes je link naar die "oh-ja-die was-goed" muziek! (Op verzoek van Morning Glory: eighties ook toegestaan hahaha) http://www.youtube.com/watch?v=z5LW07FTJbI http://www.youtube.com/watch?v=8FVYjR2V0Cw
  6. superpilut

    koop een huis, krijg een Seneca

    wel geinig: telegraaf Is dat overigens niet de "D" van driessen op de staart?
  7. superpilut

    Alkohol en vliegen

    **:biertje:
  8. superpilut

    Airwork members location pics

    zomaar, voor de gein: maak een fotoo van waar je nu zit en post it! (Als je in een sauna of bordeel zit mag je wachten) Aftrap: 12/08 vanuit de hotelkamer in Redondo beach, CA
  9. superpilut

    Etihad ab-initio

    Ik zag in de nieuwste NewsStand editie van Flight International dat Etihad vanaf Juni Internationale ab-initios gaat opleiden bij Horizon Flight Academy. Er staat ook: Flight International will be covering Etihad's plans in detail in our Careers in the Middel East supplement with our 8 April...
  10. superpilut

    Ik zoek: Arbeidstijdenbesluit vervoer Hoofdstuk 4: Luchtvaart

    Weet iemand waar ik het document"Arbeidstijdenbesluit vervoer Hoofdstuk 4: Luchtvaart" Oftewel de Nederlandse FTLs/FDRs? Zoek me een ongeluk, maar kan geen mooi .pdf-je vinden. In de Engelse taal zou nog beter zijn! Thx.
  11. superpilut

    Verplichte kost: Runway Incursions

    http://www.youtube.com/watch?v=cofPH1y9vuw
  12. superpilut

    Nieuwsbericht IVW mbt bezoekers Texel

    Van IVW.nl:
  13. superpilut

    KLCuk onenigheid - stakingsdreiging

    Hallo allen, Ik las op PPRUNE een discussie over het volgende en peil graag eens hoe de gemiddelde vliegscholier hierover denkt. Als het huidige conflict binnen KLM / KLM Cityhopper mbt integratie van KLMuk vliegers de verkeerde kant opgaat, is er een kans dat de vertegenwoordiging van de Britse...
  14. superpilut

    Welkom in LUX! (?)

    Hoi Excellers, Is het waar dat jullie hier een 145 naartoe komen brengen en hier voor een aantal maanden vliegen? In de wandelgangen gehoord, vandaar.. Weten jullie hier iets van? Ben benieuwd! De groeten!
Back
Top