Search results

  1. Tailgunner Joe

    Freelancer gezocht Type rated C550

    Ik ben op oek naar een C550 type rated vlieger op free lance basis. Heb je deze rating en tijd, stuur me even je cv svp info@abelag.nl Dank, TJ
  2. Tailgunner Joe

    LPE test OPROEP !

    Hallo allemaal, Ik heb zojuist een LPE test gedaan en daar level 5 voor gekregen en werd daarbij gefeliciteerd. Ik dacht dat ik ontplofte, mijn dagelijkse voertaal is Engels. Nu weet ik tal van voorbeelden in Frankrijk, Belgie en in Nederland waar onder het genot van een drankje ronduit een 6...
  3. Tailgunner Joe

    Olie voor de laagste prijs

    Olie voor de laagste prijs door de overhead laag te houden.
  4. Tailgunner Joe

    Jobs beschikbaar Solid aiR

    Sales mederwerker (m/v) Solid aiR is een luchtvaart onderneming die het (intercontinentaal) vervoer verzorgt van personen (VIP's) met een eigen intercontinetale vloot van Jet en Propellor vliegtuigen met een capaciteit van 5 tot 19 personen. Door een verdere groei van onze jonge onderneming en...
  5. Tailgunner Joe

    Operations officer, baan beschikbaar Solid aiR

    Solid aiR is een jong snel groeiende Private Airline met een vloot van 15vliegtuigen die wereldwijd opereren. Voor de ondersteuning van onze vloot vanuit ons hoofdkantoor in Eindhoven zijn wij op zoek naar een: Operations officer In een team van 4 operations medewerkers draag je de...
  6. Tailgunner Joe

    Corporate cabin crew gezocht

    Voor diverse corporate luchtvaartmaatschappijen zijn wij op zoek naar ervaren stewardessen. Profiel: - Minimale leeftijd 24 jaar - Stressbestendig - Goede communicatieve vaardigheden - Representatief voorkomen - Flexibele werkinstelling - Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal...
  7. Tailgunner Joe

    FAA PPL+ME

    Hoe kan iemand zo snel mogelijk aan een FAA PPL komen (geen gelijkstelling, maar een FAA PPL) + ME aantekening? Hoe zit dat met fingerprints etc? Enige tips zijn welkom, het lieft natuurlijk zo goedkoop mogelijk. Thanks, TJ
  8. Tailgunner Joe

    Open Dag Yakkes, November 25 EHEH

    Mochten jullie niets te doen hebben zaterdag: http://www.yakkes.com/party2/party2.htm :kerst:
  9. Tailgunner Joe

    Zondag iets te doen? GO SANICOLE

    Dames, heb ik even een tip voor jullie ! Sanicole airshow, het kleine veldje 40km zuid van Eindhoven, viert haar 30 jarig bestaan en pakken goed uit dit jaar ! http://www.sanicole.com (het is een veldje met 600 meter baan, gaaf dat ze dat allemaal voor elkaar krijgen) Op zondag 23 juli...
  10. Tailgunner Joe

    Aanrader, Zoersel Fly-Inn (B)

    Ik ben onlangs op dit veldje komen aanwaaien, was erg gezellig (gelijk twee dagen blijven hangen). Ze hebben binnenkort een fly-inn, een aanrader voor een dagje lol met die gasten !! http://www.fly-in.be
  11. Tailgunner Joe

    Zielige actie !

    Onder het mom van de zaak opnaaien !!!! bah ! :mad: :mad: Stad weet niet waar te klagen over vlieglawaai Door onze verslaggevers NIJMEGEN - Nijmegenaren constateren steeds vaker dat het drukker wordt in het stedelijk luchtruim. Er is steeds meer lawaai, maar slechts weinig mensen klagen...
  12. Tailgunner Joe

    Air France A340 van de baan

    Zie net op CNN dat er een A340 in Toronto naast de baanligt... niet best....
  13. Tailgunner Joe

    GRATIS RONDJE YAK !

    Voor de liefhebber ! http://www.yakkes.com/join.php
  14. Tailgunner Joe

    Crew gevraagd voor D0-228

    Een klant van me vraagt of ik eens wil rondneuzen naar crew voor een DO-228 operatie in Gabon, lijkt me dat er hier wel wat rondlopen. 1x capt min. 4000 hrs tt me etc. 1x co min. 1500 hrs tt me etc. 5 maanden op, 1 maand vrij. Type rating niet nodig, hoeft geen geld mee te nemen. Ik heb...
  15. Tailgunner Joe

    Militaire headset

    Ik heb een militaire headset, met 1 plug. Weet iemand of ik deze zonder meer kan ombouwen naar een GA headset (2 pluggen), of is dit hetzelfde ge-^&*@ als met een heli headset.
  16. Tailgunner Joe

    Geen Airshow dit jaar? LEY

    Geen Airshow dit jaar? Lelystad - Het besluit over het wel of niet doorgaan van de Airshow op vliegveld Lelystad wordt volgende week in de bestuursvergadering genomen. Eveneens wordt dan duidelijk of er voldoende sponsoring is gevonden. De Airshow valt of staat met het o.a. vinden van...
  17. Tailgunner Joe

    HANGAAR TENT GEJAT !

    1 van onze hangaar tenten is GEJAT g...v....d.... enzo... En wel in de periode van 15 augustus en 03 september van het vliegveld van Hoevene (Belgie) Wilt U tijdens de vluchten vanuit de lucht ,en op andere vliegvelden, maar ook tijdens autorijden GOED naar onze tent / hangaar uitkijken? Hij...
  18. Tailgunner Joe

    Zielig !

    Onderzoek naar klacht over vliegshow Beek Sittard - De Luchtvaartinspectie onderzoekt of er afgelopen weekeinde toestemming was voor het stuntvliegen tijdens de open dag van de Aeroclub Zuid-Limburg. De Duitse piloot Jürgen Kraus maakte een aantal loopings met zijn zestig jaar oude Harvard...
  19. Tailgunner Joe

    Pentagon 9-11

    http://www.freedomunderground.org/memoryhole/pentagon121.swf Weer eens een andere visie !
  20. Tailgunner Joe

    Waar vlieg je?

    Leuk voor de stat's op PBB, wat is je privé thuisbasis?
Back
Top