Search results

  1. D

    Boek: De lucht in, maar waarom met u?

    En alweer verkocht!
  2. D

    Boek: De lucht in, maar waarom met u?

    Ideaal boek ter voorbereiding van je selectie of sollicitatie voor in de luchtvaart. Doe een leuk bod. Verzenden is geen probleem.
  3. D

    Transavia MPL - selectieprocedure

    Ja ik mag starten!! 😃
  4. D

    DEFO TR/NTR Transavia - selectie 2023

    Op het forum staat inmiddels genoeg info over de selectie. Hier bijvoorbeeld
  5. D

    Transavia MPL - selectieprocedure

    Gesprek ging goed. Fijne sfeer tijdens het gesprek. De insteek is om je te leren kennen en erachter te komen of je beschikt over de competenties van een vlieger. Het is geen kruisverhoor. Ik heb inmiddels bericht gekregen dat ik door ben naar de volgende ronde!
  6. D

    Transavia MPL - selectieprocedure

    Ik heb hem 16 mei, als aller laatste volgens mij.. ik ben op dit moment het boek “De lucht in, maar waarom met U?” Van Jaap Schellinger aan het lezen. Hier staan nuttige tips in voor het hele selectietraject met praktische tips. Wanneer heb jij hem en hoe bereid jij je voor?
  7. D

    Transavia MPL - selectieprocedure

    Jij ook gefeliciteerd! Nu voorbereiden op het interview.
  8. D

    Transavia MPL - selectieprocedure

    Als de selectie weer open gaat (zal volgend jaar weer zijn gok ik) dan kan je solliciteren. Als je uitgekozen wordt mag je een online assessment doen. Dit lijkt op de Compass test. Als je deze positief afrond mag je de Compass test doen bij EPST. Je moet oefenen met hoofdrekenen, basis...
  9. D

    Transavia MPL - selectieprocedure

    Ik heb vandaag de Compass test gedaan voor Transavia. Het viel mij reuze mee wat je allemaal moest doen. Een basiskennis wiskunde, natuurkunde, technisch inzicht en engels is zeker van belang. Ik ben in ieder geval door naar de Interviews bij Transavia. Is er toevallig iemand anders hier die ook...
  10. D

    Transavia Opleiding Gesloten?

    Transavia is op dit moment bezig met de selectie van twee klassen á 12 personen. De inschrijving is al gesloten en het eerste online assessment is geweest. Hier is een groep uit geselecteerd die nu de Compass test mag doen bij EPST. De selectie duurt lang vanwege het aantal kandidaten die...
  11. D

    EPST SELECTIE

    Ik moet aanstaande vrijdag de Compass twst doen bij EPST. Is deze geheel in het engels, of in het nederlands?
  12. D

    De weg naar PPL

    Leuk dat je gaat vliegen bij de NNAC! Ik vlieg er zelf ook. Leuke club met een goed onderhouden vloot. Ik heb zelf vorig jaar mijn brevet mogen halen. Heel veel succes ermee!!
  13. D

    Totalen en Bijzonderheden 2021

    Ik kan dit jaar voor het eerst ook wat schrijven :) Begin dit jaar gestart met de praktijk voor PPL (Theorie vorig jaar afgerond). Inmiddels 39 vlieguren achter de rug, waarvan 6 solo uren. Erg veel mogen leren en prachtige vluchten gemaakt. In 2022 hoop ik in Q1 mijn PPL af te ronden en...
Back
Top