Search results

  1. Flyinthesky

    De weg naar de NH-90

    Goeiedag allemaal, Zoals velen misschien weten had ik het plan om bij lufthansa te proberen binnen te komen door middel van een sponsorship. Na veel gelees en onderzoek ben ik naar een opendag geweest voor de functie officier vlieger bij de Marine. Ik wilde hier dus een verslagje bij houden...
  2. Flyinthesky

    Commuten NL-DU

    Goeiedag allemaal, Ik weet niet helemaal zeker of dit topic hier op zijn plek staat maar anders wordt die verplaatst neem ik aan? :) Ik had wat vraagjes over het commuten wat toch wel veel piloten doen heb ik gelezen. Stel dat je bij lufthansa vliegt en je woont in nederland, zeg amersfoort...
  3. Flyinthesky

    Apache piloot worden

    Goeiedag allemaal, Ik zit nu in het eindexamen jaar van de HAVO en ben natuurlijk kei geintresseerd in alles wat met vliegen te maken heeft.(anders zat ik hier niet.. :) ) Nu zat ik laatst met een maat van mij te praten over de Klu en die zit er al lang aan te denken om apache piloot te worden...
  4. Flyinthesky

    Sponsorship en opleiding

    Hallo allemaal, Zal me even voorstellen, ik ben robin en zit nu in het eindexamenjaar van de havo. Ik heb altijd al piloot willen worden en kan dus eigenlijk ook niet wachten om me in te schrijven voor de selecties,MAAR....... Gelukkig is dit forum er en heb ik na veel lezen begrepen dat je een...
Back
Top