Search results

  1. 737Lover

    Seppe Airport wordt Breda International Airport

    LS, Per 1 maart 2014 gaat Seppe Airport 'Breda International Airport' heten. Website Seppe AirParc Ik zal voor- of na mijn vlucht van zondag a.s. even een foto maken van de maquette van het geheel bij de havendienst. Met Vriendelijke Groet, Stefan
  2. 737Lover

    GoPro HD Hero2 + First Solo: muziek suggesties?

    Hallo allen, Vrijdag aanstaande is het dan eindelijk zover: mijn first solo! ( zóveel zin in, niet gezond meer :biertje:) Uiteraard gaat mijn trouwe GoPro HD Hero 2 cam mee, en voor het filmpje dat ik hiervan ga knutselen ben ik nog opzoek naar een leuk deuntje om het geheel te ondersteunen...
  3. 737Lover

    Eerste pagina vol!

    Hallo allen! Misschien niet zo speciaal als de eerste solovlucht, maar voor mij persoonlijk is het toch een dingetje: Ik heb vanaf vandaag precies 10 uur gevlogen, waarmee ik ook gelijk de eerste pagina van mijn logboek vol heb. As I said before, lang niet zo bijzonder als de first solo, maar...
  4. 737Lover

    Russen boven NL

    Goedemiddag allemaal, Nou lees ik dit stukje op Nu.nl, blijkbaar zijn er weer een tweetal Russische bommenwerpers boven NL luchtruim gaan vliegen zonder radiocontact te maken. Dit is al de zoveelste keer, en ik vroeg me gewoon af wat die gasten hier nou komen doen. Is dit gewoon 'stoer gedrag'...
  5. 737Lover

    PPL theorie: Tips?

    Hallo allemaal, ik ben nu een kleine 2 maanden bezig met mijn PPL, en ik moet zeggen dat het aardig lukt. Bas Vrijhof heeft een voor mij prettige manier van schrijven, en legt het ook allemaal erg duidelijk en begrijpelijk uit. Aerodynamica en prestatieleer blijven pittige vakken, maar zijn tot...
  6. 737Lover

    Typerating - Mag ik effe duidelijkheid?

    Hallo allemaal, Ik ga binnen afzienbare tijd aan mijn PPL beginnen, maar wil na het HBO toch echt door voor verkeersvlieger.Maar wat mij nu nog steeds niet duidelijk is, is hoe het zit met type-ratings. Situatie: Je bent de gelukkige eigenaar van een frozen ATPL, helemaal afgestudeerd. Wat nu...
  7. 737Lover

    Vliegmedische Keuring: Ervaringen

    Hallo allemaal, Na een héél lange afwezigheid hier, ben ik weer eens een hoop threads aan het doorlezen, en van de foto's van Nusty R aan het genieten, wát zijn ze toch mooi! Overigens ben er niet 100% zeker of ik wel het beste forumgedeelte gekozen heb om mijn vraag te stellen, maar ik gok...
  8. 737Lover

    B747 LNAV-VNAV

    'avond heren, Ik zat me net te bedenken, waarom moet je LNAV en VNAV al op de grond activeren? Ik weet niet of dit het goede forumdeel is om het hier te plaatsen, maar sinds KLM Met de 744 vliegt dacht ik... Dus: Waarom LNAV+VNAV al op de grond activeren? alvast dank voor jullie antwoorden...
  9. 737Lover

    Is het nog wel verstandig om piloot te worden?

    Hallo allemaal! Ik wil mezelf gelijk even voorstellen: Ik ben Stefan, 15 jaar, ik woon in Oosterhout ( vlakbij Breda ) en mijn favo vliegtuig is de 737. Maargoed, even snel naar mijn vraag: Is het eigenlijk nog wel verstandig om piloot te worden? ( of iig te proberen:grijns: ) Ik deed de...
Back
Top