Search results

  1. MarkVersteegh

    Aviation Studies in hoeverre is het Engels ?

    Hoi, Ik ben erg nieuwsgierig in de mensen die al studeren aan de opleiding Aviation Studies. Ik heb momenteel alles in het Engels gedaan en ben erg nieuwsgierig of in Aviation Studies het meeste tijd dus rapporten en presenaties, Boeken of alle anderen in merendeel in het Engels wordt gegeven...
  2. MarkVersteegh

    BU Test Hamburg

    Halleuo, Wat houdt the Ihre Berufsgrunduntersuchung test eigenlijk allemaal in kwa onderdelen. In het kort ik kon het niet vinden op DLH website :confused: Ik bedoel in het kort wat voor wiskunde/natuurkunde krijg je ? Dus bijvoorbeeld een toestel vliegt 30.000ft en het is nog zover tot...
  3. MarkVersteegh

    Verschil tussen Luchtvaarttechnologie & Aviation Studies

    Hallo, allemaal Ik doe momenteel Luchtvaarttechnologie aan INholland en het bevalt me totaal niet. Ondanks dat heb ik het een jaar vol gehouden en heb net 37 Studiepunten kunnen behalen. Ik had slechte start door mij buitenlandse diploma's die werden pas gewaardeerd in het midden van het school...
  4. MarkVersteegh

    Andere Luchtvaart jobs and taken (Flight Dispatcher)

    Hoi, Allemaal ik heb wel interesse in flight dispatching. Alleen weet ik niet hoe en welke opleidingen er zijn. Of er uberhaupt nog die taak bestaat weet ik niet met de huidige technologie. Ik hoop van wel stiekem :) De Luchtvaart wereldje is niet in een goede staat. Daarom dacht aan andere...
  5. MarkVersteegh

    Betaalbaar Scholen om PPL te halen

    Hallo beste mensen Ik wens om PPL te beginnen deze zomer. Maar ik ben bang dat ik PPL niet in een keer kan betalen. Ik zou daarom per les willen kopen en zo mijn PPL behaal. Ik heb al gehoord per les kost rond 90-120 Euro. Nederland heeft ook nu betaalbaar scholen net als VS om je PPL te halen...
  6. MarkVersteegh

    Medical & Aviation

    Ik heb misschien gekke vraag maar hoe zit dat als je zwaarder bent dan 100 Kilo? Dan bedoel ik rond 100-120 Kilo range. Ik heb gehoord dat er in Amerika al mensen extra moeten betalen omdat ze niet in een stoel passen bijvoorbeeld bij Air Southwest al tijdje geleden terug. Wat nou als je 120...
  7. MarkVersteegh

    Eerst Andere opleiding dan Piloot worden

    Beste Mensen, Ik heb tevergeefs geprobeerd om binnen te stromen bij luchtvaart opleidingen. De grootste probleem lag aan mijn diploma's die ik heb behaald in Engeland. Meeste Hogescholen doen moeilijk rond de diploma waardering ik krijg niks los van zowel scholen of CWI. Ik heb nog steeds...
  8. MarkVersteegh

    Buitenlanders in de Luchtmacht

    Ik was altijd al gefascineerd of er wel paar Nederlanders werken met buitenlandse achtergrond in de luchtmacht.:confused: Ik vraag me af of de luchtmacht personeel wel gevarieerd is. Die buitenlanders die in de luchtmacht zitten hoe worden zij behandeld ? en hoe ver hebben ze het geschopt in de...
Back
Top