Search results

  1. FP7

    Negativiteit toekomst luchtvaart

    Geachte allen, Na een redelijk aantal negatieve voorspellingen over de toekomst van de luchtvaart vanuit meerdere hoeken (de ervaren vliegers oa.), vraag ik mij toch af waar deze stoot negativiteit (zonder enig vleugje positiviteit) vandaan komt. Ik heb berichten gelezen die impliceerden dat er...
  2. FP7

    JBI Natuurkunde

    Beste iedereen, Eind mei zal ik beginnen met een cursus natuurkunde (op havo niveau) aan het JBI te Utrecht. In een schrale 9 weken zal er 2 jaar havo natuurkunde doorgespit worden. Ik heb momenteel de tijd om mij te gaan voorbereiden op deze cursus. Echter weet ik niet exact waar ik moet...
  3. FP7

    Invulling tijd

    Beste allemaal, De reden waarom ik dit topic aanmaak gaat over mijn aspiraties om verkeersvlieger te worden. Korte tijd geleden heb ik mijn studie (universitair, 1e jaars) stopgezet, gezien ik heb besloten mijn jongensdroom achterna te gaan, piloot worden. Echter heb ik nog wel natuurkunde...
  4. FP7

    Nieuweling met een moeilijke vraag

    Beste iedereen, Allereerst wil ik even melden wat voor een top-site dit is. Ik heb hier al een tijd rondgekeken, maar nu mij ook echt aangemeld, omdat ik graag veel wil leren en tevens actief wil meediscussieren op dit board. Ik weet niet of dit gebruikelijk is, maar ik zal mijzelf even kort...
Back
Top