Search results

  1. M

    Participatie Cirrus SR20 op EHRD aangeboden

    Hallo, Wij hebben nog een participatie beschikbaar in onze Cirrus SR20 op Rotterdam. Eigen inleg: EUR 25.000 Uurprijs: EUR 145 ex. BTW (WET) Jaarlijkse bijdrage: EUR 3.500 Beschikbare uren: Fair use (Maar in principe onbeperkt) Mogelijkheid om de kist 1-2 weken mee te nemen. De kist is uit...
  2. M

    Nieuwe iPad-App

    Hallo, Ik wil hierbij even mijn nieuwe iPad-Appje onder de aandacht brengen... http://itunes.apple.com/nl/app/can-i-fly-there-global-airport/id451750083?mt=8 Deze app is ontwikkeld voor mensen met een vliegbrevet (ook helikopter) die zich weleens afvragen of het de moeite waard is om naar een...
  3. M

    VFR naar Innsbruck?

    Hallo, Ik moet eind maart in Innsbruck zijn en het lijkt mij erg leuk om dit stuk zelf te vliegen... Ik heb wel eens gehoord dat het een zeer lastig IFR veld is, maar hoe zijn de VFR procedures? Op youtube staat een mooi filmpje van een VFR-vlucht naar Innsbruck en dat ziet er allemaal niet zo...
  4. M

    Ipad app

    Heeft er iemand ervaring met ForeFlight Mobile HD World Edition voor de Ipad / Iphone? Ik heb ooit versie 1 aangeschaft voor de Iphone, maar die was heel erg op de VS gericht...Je kunt helaas alleen de VS-versie proberen.... Ik ben nu juist benieuwd of je hier in Nederland wat aan deze app hebt.
Back
Top